امروز: 6 تیر 1403 ساعت: 02:26

[secondary_title]

بازدیدهمزمان مدیرکل و مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان از پروژه های عمرانی بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز

به گزارش پایگاه خبری پان و به نقل از اداره روابط عمومی و مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان:
روز دوشنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۳ و به بهانه افتتاح کلینیک دندانپزشکی بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز مهندس عبدالرضا روشنی(مدیرکل تانین اجتماعی خوزستان)، دکتر هدایت اله عبدی زاده(مدیر درمان)،دکتر آرتیکاس یزدان پناه( سرپرست بیمارستان امیرالمومنین(ع))، دکتر حمیدانی(سرپرست درمانگاه ایثار اهواز) و آقای جابر احمدی(رئیس اداره روابط عمومی مدیریت درمان) از بیمارستان امیرالمومنین و پروژه های عمرانی در حال ساخت بازدید کردند.

دکتر عبدی زاده در این بازدید از زحمات روسا و کارشناسان ستادی و واحدهای بیمارستان تقدیر و تشکر کرد.

دکتر آرتیکاس یزدان پناه سرپرست بیمارستان امیرالمومنین (ع) در خصوص پروژه های عمرانی این مرکز گفت:بازسازی راهروها در دو طبقه شروع شده و پیش بینی می شود که تا پایان شهریور ماه این پروژه به بهره برداری برسد.هزینه این پروژه بین ۷ تا ۹ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

سرپرست بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز افزود: پروژه ساخت فروشگاه یا بوفه بیمارستان در حال انجام است که این پروژه نیز تا پایان تیرماه و با هزینه یک میلیارد تومان قابل بهره برداری می باشد.

دکتر یزدان پناه از بهسازی سایت پسماند که حدود یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان هزینه دارد خبر داد و گفت:از دیگر پروژه های در حال ساخت، بهسازی و تعویض لوله های تونل های زیرساخت تاسیسات می باشد که مبلغی بالغ بر دو میلیارد تومان از محل تعمیرات اساسی هزینه شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار