امروز: 6 تیر 1403 ساعت: 02:58

[secondary_title]

نشست شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان شادگان

محمدسعیدی پور مدیر کل نوسازی مدارس استان خوزستان: با پیگیری های صورت گرفته در سال گذشته در شهرستان شادگان ۴۴ کلاس با ۴۷۰۰مترمربع زیربنا ومبلغ هزینه شده ۴۸۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری پان و به نقل از روابط عمومی اداره  کل نوسازی مدارس استان خوزستان: محمدسعیدی پور در نشست شورای اداری شهرستان شادگان که با حضور  فرماندار این شهرستان و نماینده مردم شادگان  درمجلس شورای اسلامی برگزار شد از تداوم تلاشها برای تکمیل و بهره‌برداری پروژه های در دست اجرا در این شهرستان خبر داد.

محمد سعیدی پور با اشاره به اینکه تامین تجهیزات آموزشی در مدارس یکی از اهداف مهمی است که در اداره کل نوسازی مدارس پیگیری می‌شود افزود :با توجه به افزایش دما در استان تجهیز مدارس به وسایل سرمایشی با جدیت در حال  انجام است.

محمدسعیدی پور همچنین افزود: با پیگیری های صورت گرفته در سال گذشته در شهرستان شادگان ۴۴ کلاس با ۴۷۰۰مترمربع زیربنا ومبلغ هزینه شده ۴۸۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل نوسازی مدارس استان همچنین خاطر نشان کرد: ۱۸ مدرسه با ۶۹ کلاس درس در این شهرستان در حال اجرا میباشد که با تلاش جهادی و حمایت خیرین مدرسه ساز امیدوارم درسال ۱۴۰۳ همه پروژه تکمیل شوند.

در این نشست فرماندار شادگان و نماینده مردم این شهرستان درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روند تحویل و بهره‌برداری از پروژه این شهرستان در یک سال گذشته بسیار شتاب داشته است  اظهار داشتند: ما قدر دان اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان هستم که توجه ویژه به  مناطق محروم و کم برخوردار دارد و پروژه هایی که چندین سال راکد مانده بود را دوباره احیا ، تکمیل  میکنند و با این راهبرد در راستای ايجاد عدالت آموزشی قدم برمی‌دارند.

نماینده مردم شریف شهرستان شادگان ضمن قدردانی از پیگیری محمد سعیدی‌پور مدیرکل نوسازی مدارس استان بر تلاشها برای ایجاد بستری مناسب جهت تحصیل آینده سازان خوزستانی تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار