بازدیدهمزمان مدیرکل و مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان از پروژه های عمرانی بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز

Posted on 24 خرداد 1403

به گزارش پایگاه خبری پان و به نقل از اداره روابط عمومی و مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان:
روز دوشنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۳ و به بهانه افتتاح کلینیک دندانپزشکی بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز مهندس عبدالرضا روشنی(مدیرکل تانین اجتماعی خوزستان)، دکتر هدایت اله عبدی زاده(مدیر درمان)،دکتر آرتیکاس یزدان پناه( سرپرست بیمارستان امیرالمومنین(ع))، دکتر حمیدانی(سرپرست درمانگاه ایثار اهواز) و آقای جابر احمدی(رئیس اداره روابط عمومی مدیریت درمان) از بیمارستان امیرالمومنین و پروژه های عمرانی در حال ساخت بازدید کردند.

دکتر عبدی زاده در این بازدید از زحمات روسا و کارشناسان ستادی و واحدهای بیمارستان تقدیر و تشکر کرد.

دکتر آرتیکاس یزدان پناه سرپرست بیمارستان امیرالمومنین (ع) در خصوص پروژه های عمرانی این مرکز گفت:بازسازی راهروها در دو طبقه شروع شده و پیش بینی می شود که تا پایان شهریور ماه این پروژه به بهره برداری برسد.هزینه این پروژه بین ۷ تا ۹ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

سرپرست بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز افزود: پروژه ساخت فروشگاه یا بوفه بیمارستان در حال انجام است که این پروژه نیز تا پایان تیرماه و با هزینه یک میلیارد تومان قابل بهره برداری می باشد.

دکتر یزدان پناه از بهسازی سایت پسماند که حدود یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان هزینه دارد خبر داد و گفت:از دیگر پروژه های در حال ساخت، بهسازی و تعویض لوله های تونل های زیرساخت تاسیسات می باشد که مبلغی بالغ بر دو میلیارد تومان از محل تعمیرات اساسی هزینه شده است.