امروز: 8 تیر 1403 ساعت: 22:25

[secondary_title]

مراسم جشن عید سعید قربان در زورخانه حیدر کرار اهواز 

مراسم جشن عید سعید قربان در ایام دهه امامت و ولایت با حضور ورزشکاران ، مردم عاشق اهل بیت علیهم السلام و خانواده‌های آنان در زورخانه حیدر کرار اهواز برگزار شد.

 

به گزارش پان (آنزان آنلاین) و به نقل از روابط عمومی قرارگاه منطقه کربلا، سردار احمد خادم سیدالشهدا مسئول هیئت باستانی و ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان خوزستان با عرض تبریک به مناسبت عید سعید قربان به ملت بزرگ ایران و مردم ولایت مدار استان خوزستان بیان کرد: امشب به مناسبت عید سعید قربان زورخانه حیدر کرار و تمام زورخانه‌های استان خوزستان جشن باشکوهی را برگزار کردند.

وی افزود: یکی از برنامه های همیشگی زورخانه‌ها در ایام ولادت اهل بیت علیهم السلام برگزاری جشن های با عظمتی است که مرام، مسلک و سیره و سلوک حضرات معصومین علیهم السلام را در جامعه اسلامی ترویج می‌دهد.

سردار خادم سیدالشهدا با تأکید به اهمیت روحیه پهلوانی و مرام ورزشکاری بزرگانی چون پوریای ولی خاطر نشان کرد: امروز جوانان و نوجوانان عزیز ما رویکرد مثبتی به سمت ورزش‌های زورخانه‌ای پیدا کردند.

وی افزود: در راستای اجرای فرامین مقام عظمای ولایت به دنبال فرهنگ سازی و رواج بیشتر ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای بین جوانان و نوجوانان به ویژه در مدارس در قالب طرح شهید طوقانی هستیم.

سردار خادم سیدالشهدا با اشاره به نزدیکی روز انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: از مردم ولایتمدار و عاشق میهن عزیزمان، اعم از ورزشکاران زورخانه‌ ای و پهلوانی و سایر رشته‌های ورزشی و تمام ملت عزیز و بزرگ ایران ، به خصوص مردم عزیز و ولایت مدار استان خوزستان که همواره در صحنه‌های مختلف حماسه‌ها آفریده اند، دعوت می کنم که در انتخابات هشتم تیرماه حضور حداکثری داشته باشند.

وی با یادآوری خدمات ارزشمند و ماندگار سیدالشهدا خدمت شهید آیت الله رئیسی تصریح کرد: اگر بخواهیم تکمیل کننده حماسه بدرقه شهیدان خدمت و ادامه دهنده ی راه شهید عزیزمان شهید آیت الله رئیسی و دیگر شهدای بزرگوار باشیم ، باید با شکوه و عظمت بیشتر از همیشه در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار