امروز: 8 تیر 1403 ساعت: 22:36

[secondary_title]

مدیر کل تأمین اجتماعی استان خوزستان در همایش جهاد تبیین تأکید کرد؛ آیت‌الله رئیسی نصاب و معیار خدمتگزاری به مردم را ارتقا داد.

مدیر کل تأمین اجتماعی استان خوزستان در همایش جهاد تبیین با محوریت موضوع انتخاب اصلح در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که با حضور سردار مهدی‌پور و جمعی از رؤسای ادارات و کارکنان این سازمان به همت پایگاه مقاومت بسیج اداره کل استان برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست ‌جمهوری گفت: همه ما در قبال انتخابات به عنوان یک رویداد مهم ملّی وظیفه داریم و نخستین تکلیف ما کمک به مشارکت باشکوه مردم است.

به گزارش پایگاه خبری پان و به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تأمین اجتماعی خوزستان؛ عبدالرضا روشنی مدیرکل تأمین اجتماعی استان خوزستان در همایش جهاد تبیین با محوریت موضوع انتخاب اصلح در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که با حضور سردار مهدی‌پور و جمعی از رؤسای ادارات و کارکنان این سازمان به همت پایگاه مقاومت بسیج اداره کل استان برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره رئیس ‌جمهور شهید حضرت آیت‌الله رئیسی اظهار داشت: غم و سوگ فقدان رئیس‌ جمهور شهید هنوز بر قلب‌های ما حاکم است و همچنان باور ما این است و قرآن کریم می‌فرماید که شهدا زنده‌اند؛ از این حیث از روح بلند این عالم بزرگوار و شهدای مسیر خدمت، برای حسن اجرای بار سنگینی که بر دوش داریم، استمداد می‌طلبیم.
روشنی با تأکید بر اینکه امتداد مسیر شهید رئیسی این است که امانت خدمت به مردم را به خوبی حفظ کنیم، گفت: رهبر انقلاب در همین حادثه اخیر به همه ما تذکر دادند که کشور نباید معطل بماند و در هر شرایطی باید با قوت و قدرت در مسیر خدمت به مردم حرکت کنیم.

مدیر کل تأمین اجتماعی خوزستان اهمیت توجه به شاخص‌های مورد نظر امام (ره) و رهبر انقلاب در انتخاب رئیس ‌جمهور را یادآور شد و افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند که آیت‌الله رئیسی نصاب و معیار خدمتگزاری به مردم را ارتقا داد و از این جهت ما نیز باید به دنبال امتداد گفتمان انقلاب اسلامی در این نصاب و در این تراز باشیم تا رئیس‌ جمهوری مردمی، انقلابی، پرتلاش، خستگی‌ناپذیر، مدیر و مدبر، فسادستیز و استکبارستیز انتخاب شود.

وی با اشاره به این‌که انتخابات یک مسئله مهم ملّی برای کشور است، گفت: همه ما در قبال این پدیده مهم ملی وظیفه داریم و نخستین تکلیف ما کمک به مشارکت باشکوه مردم است. ان‌شاء‌الله در هشتم تیرماه امسال نیز مثل همیشه شاهد اهتزاز پرچم با اقتدار و پرشکوه جمهوری اسلامی ایران و انتخاب یک رئیس‌جمهور خوب با اراده ملت شریف ایران خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار