امروز: 6 تیر 1403 ساعت: 02:35

[secondary_title]

مدیر منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون؛ هدف برنامه‌ریزی انتصابات، احقاق حق كاركنان است

نشست تخصصی برنامه‌ریزی  انتصابات شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب دوشنبه 21 خرداد با حضور رئیس طرح و برنامه‌ریزی نیروی انسانی شرکت ملی نفت ایران و مدیران و معاونین منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به میزبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری پان و به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، مدیرمنابع انسانی این شرکت برگزاری چنین نشست‌هایی را از منظر برنامه‌ریزی و تصمیم­گیری درخصوص بالاترین سمت های سازمانی (رتبه الف و بالاتر) و فرآیند انتصاب افراد پیشنهادی در رده های مدیریتی حائز اهمیت دانست و گفت: یکی از مهمترین راهبردهای سازمان در تضمین دستیابی به کارآمدی، ارتقاء سطح رضایتمندی ذینفعان و تداوم پایداری فرآیندی، استفاده مؤثر از ابزارهای برنامه‌ریزی  نیروی انسانی و احقاق حق کارکنان شایسته سازمان جهت تصدی سمت های کلیدی است.

سید ابراهیم صالحین افزود: میزبانی بزرگترین رویداد تصمیم گیری انتصابات مدیران عالی فرصتی است که می توان از آن برای تسریع تخصیص نیروی مجرب و رفع کمبود نیرو به خصوص در راهبری تاسیسات فرآیندی شرکت بهره جست که آثاری شگرف را بر ارتقاء  انگیزه کارکنان، کاهش قابل ملاحظه آسیب های شغلی و تحقق رسالت سازمانی خواهد داشت.

وی تسریع فرآیند انتصاب مدیران عالی که منجر به تسهیل تصمیم­گیری در مورد طرح ها و پروژه های مرتبط با تولید خواهد شد را از جمله نتایج دیگر این نشست ارزیابی کرد.

دکتر حسن جوشقانی، رئیس طرح و برنامه‌ریزی  نیروی انسانی شرکت ملی نفت ایران نیز ارائه راهکارهای مناسب و تصمیم­گیری سریع در خصوص نیروی انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت­های تابعه را اولویتی دانست که می تواند از جهات گوناگون، اقتصاد کشور و پایداری تولید نفت و گاز را بهبود بخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار