امروز: 11 تیر 1403 ساعت: 02:53

[secondary_title]

هفت‌تپه به‌عنوان نماینده خوزستان قهرمان کشتی فرنگی کشور شد؛

کشتی‌گیران هفت‌تپه: هدف بعدی، قهرمانی جهان تیم کشتی فرنگی کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه به عنوان نماینده خوزستان با اقتدار، مقام قهرمانی مسابقات کشتی فرنگی کارگران کشور را از آنِ خود کرد و حالا چشم به مسابقات جهانی دوخته است.
به گزارش پایگاه خبری پان و به نقل از شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مجید دهگان، سرمربی این تیم، پس از قهرمانی در کشور در گفتگو با روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: این یک موفقیت بزرگ برای همه ما بود، اما به دنبال اهداف بزرگتری هستیم؛ هدف بعدی ما قهرمانی جهان است و برای رسیدن به این هدف با آمادگی کامل، شهریورماه امسال راهی مسابقات جهانی در ایتالیا خواهیم شد.

او در ادامه، ضمن قدردانی از حمایت مدیران صنعت نیشکر از تیم‌های ورزشی، افزود: تیم کشتی هفت‌تپه به‌عنوان نماینده مقتدر خوزستان در مسابقات کشوری، تمرینات سختی را پشت سر گذاشته و می‌دانیم که می‌توانیم در سطح جهانی نیز بدرخشیم.

سرمربی تیم کشتی فرنگی نیشکر هفت‌تپه، رمز موفقیت تیمش را در اتحاد و انگیزه مثال‌زدنی اعضای آن دانست و بیان کرد: ما یک تیم متحد و با انگیزه هستیم و می‌دانیم که می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. در این زمینه، برای مسابقات جهانی آماده‌ایم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا پرچم ایران و نیشکر هفت‌تپه را در بالاترین سطح برافراشته کنیم.

بر اساس این گزارش، تیم کشتی فرنگی کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه به عنوان نماینده خوزستان در مسابقات کارگران کشور انتخابی تیم ملی توانست به مقام قهرمانی برسد.

در این مسابقات که با حضور ۲۱ تیم و ۲۱۰ کشتی‌گیر از سراسر کشور در بندر انزلی برگزار شد، تیم شگفتی‌ساز هفت‌تپه با کسب چهار مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز و جمع امتیاز ۱۶۰، عنوان قهرمانی را از آنِ خود کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار