امروز: 12 تیر 1403 ساعت: 23:55

[secondary_title]

آزمون استخدامی ۴۴۰ نفر نیروی حجمی اپراتور و نگهبان در شرکت‌های طرف قرارداد برق منطقه‌ای خوزستان برگزار می‌شود

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از برگزاری آزمون استخدامی جذب و بکارگیری ۴۴۰ نفر نیروی حجمی اپراتور و نگهبان پست‌های برق در شرکت‌های طرف قرارداد این شرکت خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پان و به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، علی اسدی بیان کرد: باتوجه به کمبود نیروی انسانی در بخش اپراتوری و نگهبانی، در ماه های اخیر پیگیری‌های متعددی از شرکت توانیر و وزارت نیرو جهت جذب ۲۵۱ نفر نیروی حجمی اپراتور و ۱۸۹ نفر نگهبان حجمی پست های برق (جدیدالاحداث و در حال بهره¬برداری) در شرکت‌های پیمانکاری طرف قرارداد صورت گرفت که منجر به صدور مجوز برگزاری آزمون شده است.
وی با بیان اینکه آزمون نهایی هفته اول مردادماه سال جاری برگزار می‌شود، افزود: داوطلبان می‌توانند از روز شنبه ۱۶ تیرماه لغایت ۲۷ تیرماه جاری از طریق سایت مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق خوزستان به نشانی Https:// www.Kwphc.ir نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با بیان اینکه دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی مهندسی برق و دیپلم کلیه رشته‌های تحصیلی می‌توانند در این آزمون ثبت‌نام کنند، تصریح کرد: مقرر گردید از این ظرفیت به منظور رفع کمبود نیروهای اپراتور و نیز افزایش شیفت نوبتکاری در پست‌های دارای اولویت شبکه تحت پوشش این شرکت در استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد استفاده شود.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان اضافه کرد: در همین رابطه قبلا فرآیند جذب ۴۸ نفر نیروی حجمی اپراتور شبکه انتقال و فوق توزیع به پایان رسیده و از ابتدای تیرماه سال جاری شروع بکار نموده‌اند.
شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت تامین و انتقال برق در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار