امروز: 12 تیر 1403 ساعت: 23:10

[secondary_title]

مردم سالاری دینی نشانه بارز نظام مقدس جمهوری اسلامی است / دستاوردهای خوبی در دولت سیزدهم حاصل شد که امید در دولت آینده حفظ شود

مدیر عامل لوله ها سازی اهواز درجمع خبرنگاران اظهار کرد : امروز همه مردم ایران به عنوان مدافعین حرم پای صندوق های رای هستیم و با پیش بینی مقام معظم رهبری حماسه ای دیگر خواهیم ساخت.

به گزارش پان (آنزان آنلاین) به نقل از خبرنگار نبض شهر ، محمد رضا دانیاری روز جمعه ۸ تیرماه در حاشیه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد : مردم سالاری دینی نشانه بارز نظام مقدس جمهوری اسلامی است . مردم با هر خط فکری و هر طبقه و حزبی در انتخابات حضور یافته اند و برای آینده کشور تصمیم گیری می کنند.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه شرکت لوله سازی اهواز در انتخابات ادوار مختلف شعبه اخذ رای بوده و امروز هم این سعادت نصیب مان شده است افزود : انتخابات به تعبیر شهید حاج قاسم سلیمانی که ایران را حرم معرفی کردند مهم و سرنوشت ساز است .

 

دانیاری بیان کرد : به برکت زحماتی که شهید جمهور در دولت سیزدهم داشتند بستر مناسب فراهم و‌ ریل گذاری ها انجام و دستاوردهای خوبی حاصل شده است .

 

این مقام مسئول گفت:مقام معظم رهبری تاکید داشتند حضور در انتخابات تکلیفی برای همه مردم است تا با در نظر گرفتن شاخص های فرد اصلح ، ریاست جمهور کشور را انتخاب کنند.

 

مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز نقش رسانه را در مشارکت هر‌چه بیشتر مردم در صحنه انتخابات مهم برشمرد و افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند دستاوردهای دولت سیزدهم حفظ شوند تا ایرانی آبادتر ،مردمی شادتر ،آینده ای روشن تر و ایرانی قوی و سرافراز را شاهد باشیم .

 

وی‌ خاطر نشان کرد: هر قدر حضور مردم در پای صندوق های رای پرشورتر باشد باعث یاس و‌دلسردی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد لذا از مردم می خواهیم حضور پر شور داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار