امروز: 6 تیر 1403 ساعت: 02:29

[secondary_title]

مجري طرح‌های خطوط شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: عملیات احداث فیبر نوری بر روی خط 230 کیلوولت اهواز 3 ‏‏- نورد به پایان رسید و آماده بهره برداری گردید.

به گزارش پایگاه خبری پان و به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، امیر حیاتی بیان کرد: عملیات احداث فیبر نوری بر روی خط 230 کیلوولت اهواز 3 ‏‏- نورد شامل تأمین تجهیزات، نصب و سیم کشی به طول 20 کیلومتر مدار به پایان رسید و و آماده بهره برداری گردید.

وی با بیان اینکه ارزش سرمایه‌گذاری این پروژه بالغ بر 25 میلیارد ریال بوده، افزود: تکمیل رینگ دیسپاچینگ در ناحیه شرق اهواز از جمله اهداف بهره‌برداری از این پروژه بوده است.

ایجاد شبکه مخابراتی و دیسپاچینگ مطمئن، ایجاد قابلیت مانیتورینگ و ویدئو کنفرانس بین نواحی و ایجاد ارتباط مخابراتی بسیار مطمئن جهت انتقال حجم بالای اطلاعات با کیفیت بسیار خوب، دیگر اهدافی است که مجري طرح‌های خطوط شرکت برق منطقه‌ای خوزستان برای بهره‌برداری از این پروژه برشمرد.

قابل ذکر است که از مهر ماه 1402 تاکنون 2 پروژه احداث فیبر نوری به طول 80 کیلومتر با ارزش سرمایه‌گذاری 100 میلیارد ریال در شبکه برق منطقه‌ای خوزستان به پایان رسید و وارد مدار شد.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت تامین و انتقال برق در 2 استان خوزستان و کهگیلویه وبویراحمد را بر عهده دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار