امروز: 6 تیر 1403 ساعت: 02:53

[secondary_title]

بازدید مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان از طرح آبرسانی فدک

مدیر طرح های آبرسانی به شهر های شمال شرق خوزستان از بازدید مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان از طرح آبرسانی به شمال شرق استان موسوم به "فدک" خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پان و به نقل از شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، کامران زند وکیلی با اعلام این خبر اظهار کرد: عباس صدریان فر روز سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ به همراه فرمانداران و نمایندگان مردم شهرهای ایذه، باغملک، رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی از طرح آبرسانی به شمال شرق استان موسوم به “فدک” بازدید کرد.

وی افزود: روز سه شنبه ۸ خرداد سال جاری به منظور بهینه سازی طرح آبرسانی به شمال شرق استان “فدک”، کارگروه تخصصی با حضور متخصصین صنعت آب و تونل ایران با پیشنهاد معاون آب و آبفای وزارت نیرو و هماهنگی و اجرای سازمان آب و برق تشکیل و پیشنهاد هایی به منظور بهینه سازی طرح جهت بررسی فنی مطرح شد.

زند وکیلی ادامه داد: به منظور بررسی های فنی پیشنهادات مطرح شده در این کارگروه از نقاط تاثیرگذار و تاثیر پذیر در تصمیم، مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان از مسیر خط انتقال، تونل، تصفیه خانه و آبگیر این طرح بازدید کرد و نظرات فنی مورد بررسی میدانی قرار گرفت.

وی عنوان کرد: پس از آن جلسه ای با حضور نمایندگان شهرهای ایذه، باغملک، رامهرمز و رامشیر در محل سد و نیروگاه کارون ۳ تشکیل و اقدامات انجام شده و برنامه اجرایی سازمان در شهرهای ذکر شده ارائه و پس از شنیدن مشکلات این شهرها از زبان نمایندگان آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفت. زندوکیلی خاطر نشان کرد: در انتها از مخزن ۲۰۰۰۰ متر مکعبی ایذه، پروژه اجرای میکروتونلینگ طرح فدک و ایستگاه پمپاژ کایدرفیع نیز بازدید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار