امروز: 6 تیر 1403 ساعت: 02:49

[secondary_title]

برگزاری بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز به میزبانی خوزستان

بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز به میزبانی خوزستان با شعار «خیّرین مدرسه ساز، پیشران ایران قوی» و با هدف تکریم خیرین و ترویج فرهنگ مدرسه سازی، جذب و هدایت و تثبیت خیرین برگزار شد.این جشنواره با شعار خیّرین مدرسه ساز، پیشران ایران قوی در سالن اجتماعات گیت بوستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری پان و به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان؛ مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز که امروز، شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ برگزار شد، اظهار داشت: تشویق و ترغیب نهاد‌ها و سازمان، برای حضور بیشتر در حوزه مدرسه سازی و از طریق مسئولیت اجتماعی خود یکی از اولویت‌های ما در اداره کل نوسازی مدارس استان است.

محمد سعیدی پور افزود: خیرین نیک اندیش که ستارگان آسمان علم و دانش هستند با ساختن مدرسه، شرایط را برای رشد و شکوفایی دانش آموزان فراهم می‌کنند و مدرسه سازی به عنوان یک کار ارزشمند، از ماندگار‌ترین اعمال نیک و حسنه است.

این مقام مسئول ادامه داد: مجمع خیّرین ظرفیت ارزشمندی برای دستگاه تعلیم و تربیت است، این مجمع در استان خوزستان در توسعه آموزش و پرورش نقش قابل ملاحظه‌ای داشته است. جشنواره‌های خیّرین مدرسه‌ساز فرصت مهمی برای تجلیل از این خیرین نیک اندیش است.

وی ابراز داشت: بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان خوزستان نوزدهم خردادماه با شعار «خیّرین مدرسه ساز، پیشران ایران قوی»  و با هدف  تکریم خیرین و ترویج فرهنگ مدرسه سازی، جذب و هدایت و تثبیت هر چه بیشتر خیرین در این کار خیرخواهانه شد.

وی اذعان داشت: خیرین نیک اندیش با شناسایی مناطق محروم و نیازمند و حضور در کنار مردم از نزدیک در جریان فعالیت‌ها قرار می‌گیرند و برگزاری این جشنواره سبب می‌شود تا آخرین عملکرد آنها دیده و اعلام شود.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان درخصوص اهداف بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در استان یادآور شد: تقدیر و تکریم از خیرین، تشویق و ترغیب نهاد‌ها و سازمان‌های ادارات برای حضور در کنار اداره کل نوسازی مدارس جهت ساخت و تکمیل فضای‌های آموزشی، تبیین عملکرد انجام شده در حوزه فضا‌های آموزشی با مشارکت خیرین حقوقی و حقیقی، آشنایی بیشتر با فرایند چگونگی حضور خیرین در امر مقدس مدرسه سازی، ترویج فرهنگ ارزشمند خیرین مدرسه سازی، نهادینه کردن مشارکت مردم در خصوص آموزش و پرورش، تاثیر پذیری انجام خیر بر زندگی افراد و جامعه و جذب بیشتر خیرین برای مشارکت در مدرسه سازی و افزایش سرانه فضای آموزشی در مناطق محروم و کم برخوردار عشایری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار