امروز: 6 تیر 1403 ساعت: 02:54

[secondary_title]

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت انتقال برق در 2 استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

مدیر امور انتقال ناحیه کهگیلویه و بویراحمد شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با بیان اینکه شبکه برق انتقال و فوق توزیع استان کهگیلویه و بویراحمد سال جاری در پایداری کامل بوده است، تصریح کرد: یکی از ترانس‌های پست 230 کیلوولت دوگنبدان تعویض شده است.

به گزارش پایگاه خبری پان و به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، مسعود رضازاده بیان کرد: یکی از ترانس‌های پست 230 به 33 کیلوولت دوگنبدان اصلی به ظرفیت 50 مگاولت آمپر به دلیل آسیب ایجاده شده در نتیجه شرایط نامساعد جوی تعویض و یک ترانس جدید جایگزین آن شد.

وی با بیان اینکه ترانس مذکور از انبار شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در اهواز به پست دوگنبدان منتقل شد، تصریح کرد: با تعویض ترانس مذکور با ارزش سرمایه‌گذاری 620 میلیارد ریال، پست دوگنبدان در پایداری کامل قرار گرفته است.

مدیر امور انتقال ناحیه کهگیلویه و بویراحمد شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: پست برق انتقال و فوق توزیع دوگنبدان در مجموع 270 مگاولت آمپر ظرفیت دارد و وظیفه تامین برق شهرستان گچساران و حومه را بر عهده دارد.

رضازاده با بیان اینکه شبکه انتقال و فوق توزیع کهگیلویه و بویراحمد سال 1403 در پایداری کامل بوده و هیچ افت ولتاژی نداشته است، تصریح کرد: دلیل عدم استارت الکتروموتور پمپ‌ها و رهاسازی آب ایستگاه پمپاژ پاکوه برای کشاورزان و باغداران گچساران، به اشتباه به افت ولتاژ برق این شرکت نسبت داده شده که صراحتا تکذیب می‌شود.

وی اضافه کرد: بر اساس اطلاعات مرکز دیسپاچینگ (مرکز راهبری و کنترل شبکه) دلیل این موضوع به شبکه انتقال و فوق توزیع برق منطقه‌ای خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد ارتباطی ندارد و موضوع از اساس به اشتباه مطرح شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار