امروز: 27 خرداد 1403 ساعت: 16:06

[secondary_title]

تجلیل استاندار خوزستان از خصوصیات شخصیتی و مدیریتی شهید آیت الله رئیسی

به گزارش پان و به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان شامگاه چهارشنبه ۲ خردادماه در این برنامه تلویزیونی گفت: خانواده آیت الله رئیسی از زمان‌های کودکی و نوجوانی ایشان در منطقه محل سکونت خود در مشهد به تدین و اصالت مشهور بودند. ایشان از اوایل انقلاب نیز جزو شاگردان و یاران مقام معظم رهبری بودند

حسینی محراب یادآور شد: در مقطعی در اوایل انقلاب مسجدسلیمان هدف تبلیغات جریانات معاند قرار گرفت و ایشان و تیم همراهشان با حضور در این شهرستان از طریق اقدامات تبیینی و فرهنگی این فضای فتنه‌انگیزانه را رفع کردند.

استاندار خوزستان اظهار داشت: شهید رئیسی واقعا بر نفس خود کار کرده بود و با افرادی که اهل دنیای مادی بودند ارتباطی نداشت.

حسینی محراب ادامه داد: زمانی که ایشان مسئولیت تولیت آستان قدس رضوی را بر عهده گرفته بود ارتباط عمیق و صمیمانه ایشان با شهید سلیمانی بیش از گذشته شد.

وی افزود: خوش خلقی و بی تکلفی آیت الله رئیسی همواره افراد را به خود جذب میکرد و این سجایای اخلاقی رمز محبوبیت این شهید بزرگوار بود.

استاندار خوزستان بیان کرد: شهید رئیسی در کسوت قضاوت نیز همواره در دفاع از سنگر اسلام و انقلاب با مفسدان و ویژه خواران، منافقین و جریانات معاند مبارزه می‌کرد و هدفش کسب رضایت خداوند و بندگانش بود.

حسینی محراب خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های بارز آیت الله رئیسی و همراهان شهید ایشان ساده‌زیستی و دوری از تجملات و اشرافی‌گری بود.

استاندار خوزستان یادآور شد: از اقدامات ماندگار و تاثیرگذار شهید آیت الله رئیسی قرآن به دست گرفتن و همچنین نشان دادن تصویر سردار سلیمانی در صحن سازمان ملل بعد از هتک حرمت های جریانات وابسته به رژیم صهیونسیتی به قرآن و همچنین توجیهات آمریکا در ترور حاج قاسم بود.

وی افزود: پس از زلزله اندیکا آیت الله رئیسی به صورت مستمر پیگیر رفع مشکلات مردم بود همچنین در خصوص احمد فداله و دیگر نقاط خوزستان همواره نگاه ویژه ای به استان داشت.

استاندار خوزستان بیان کرد: در میدان و پای کار بودن، فعالیت جهادی و شبانه‌روزی، ارتباط بی واسطه با مردم در همه نقاط کشور در سطح شهرها و روستاها، یکپارچه‌سازی عرصه‌های میدان و دیپلماسی در راستای امنیت و منافع ملی و مدیریت علمی و کارآمد از خصوصیات این شهید والامقام بود.

وی افزود: صلابت در روابط خارجی از دیگر امتیازات مدیریتی آیت الله رئیسی بود که این مهم در تعامل با رؤسای جمهوری روسیه و چین که از ابرقدرت‌های جهانی هستند و همچنین در روابط با هند و کشورهای منطقه متبلور بود و این روش و منش منبعث از تفکر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.

حسینی محراب خاطرنشان کرد: حضور حماسی و میلیونی مردم در تشییع پیکر شهدای خدمت همه سیاه‌نمایی‌ها و یاوه‌گویی‌های معاندین در زمینه جدایی بین مردم و حاکمیت و کاهش سرمایه اجتماعی انقلاب را نقش بر آب کرد.

استاندار خوزستان اظهار داشت: با وجودی که این سانحه مصیبت و خسران بزرگی بود اما با تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری هیچ وقفه و خللی در پیشبرد امور کشور رخ نخواهد داد و هدایت قوه مجریه ظرف پنجاه روز آینده با تایید رهبری بر عهده آقای مخبر دزفولی خواهد بود و جلسات دولت به شکل مداوم در حال برگزاری است و مصوبات کاری در حال بررسی توسط دولت قرار دارد و برنامه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نیز مشخص شده است.

استاندار خوزستان همچنین در جملاتی در مورد همراهان شهید رییسی از خصوصیات ایشان همچون اخلاص و مردمداری تجلیل کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار