امروز: 21 اردیبهشت 1403 ساعت: 20:50

[secondary_title]

راه اندازی بازچه صنایع و اقلام کشاورزی در سوادکوه از موثر ترین اقدامات جهت شناسایی این شهرستان به گردشگران است

به گزارش پان (آنزان آنلاین) و به نقل از روابط عمومی قرارگاه مردمی شهید حاج ابراهیم همت حمید رضا اکبری در نشست بررسی اشتغال حوزه گردشگری با آقای قربانی مدیر ارزشی میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان سوادکوه با اشاره
مطلب فوق اینکه یکی از مهم‎‎ترین برنامه‎‎های دولت انقلابی توجه به امر اشتغال است، گفت: توجه به اشتغال روستایی در شهرستان سوادکوه با توجه به برخورداری این شهرستان از روستاهای متعدد با پتانسیل‏‏های بالای گردشگری از اهمیت بالایی برخوردار است.
وي با اشاره به این که در بخش‏‏‎های مختلف در عرصه ایجاد اشتغال پایدار، سند توسعه شهرستان حائز اهمیت است، ادامه داد: یکی از مهم‎‎ترین پتانسیل‎‎های شهرستان سوادکوه حوزه گردشگری به ویژه گردشگری طبیعت و سلامت در مناطق روستایی است که می‎‎تواند نقش مهمی در توسعه اشتغال پایدار روستایی ایفا کند . مدیر میراث و گردشگری شهرستان سوادکوه نیز در این نشست راهبردی بیان داشت : یکی از مهم‎‎ترین راهکارها برای توسعه عرصه‏‏های گردشگری شهرستان را بازارچه های عرضه صنایع دستی و گردشگری بیان کرد و گفت: آماده هرگونه همکاری با فعالان حوزه گردشگری برای توسعه عرصه‎‎های گردشگری شهرستان سوادکوه هستیم و امیدواریم فعالان و ادرات دخیل در این بخش، با بهره‌‌گیری از فضای موجود در شهرستان از این فرصت نهایت بهره را ببریم .
مدیر قرارگاه مردمی شهید همت در پایان با تاکید بر هماهنگی همه ادارات و بخش‌‌های مختلف شهرستان در کنار جریانات مردمی و جهادی برای توسعه اشتغال پایدار،بیان داشت : باید راهکارها و تسهیلات موجود برای ایجاد اشتغال به درستی به سرمایه‎‎گذاران و مردم مناطق روستایی اطلاع‎‎رسانی شود تا آنان با توجه به این امکانات، مشارکت بیشتری در این عرصه داشته باشند. زیرا ایجاد تحولات در اشتغال پایدار روستایی نیازمند حضور و مدیریت جهادی مسئولان دراین عرصه بسیار مهم است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار