امروز: 28 اردیبهشت 1403 ساعت: 10:31

[secondary_title]

کارگران شاغل در بیمارستان الهادی و خاتم الانبیاء (ع) شوشتر تجلیل شدند*

🔰همزمان با روز جهانی کارگر، کارگران شاغل در بیمارستان های الهادی(ع) و خاتم الانبیاء(ص) شوشتر با حضور دکتر مرد رئیس دانشکده علوم پزشکی، دکتر ابراهیم زاده معاون توسعه، روسا و مدیران بیمارستان ها و سایر مسئولان تجلیل شدند.

 

🔶️به گزارش پان و به نقل از وبدا شوشتر؛ در این آیین دکتر سیدعلی مرد رئیس دانشکده علوم پزشکی ضمن تبریک روز کارگر از زحمات و تلاش های شبانه روزی خدمت رسانان عرصه نظام سلامت تقدیر کرد و موفقیت حوزه بهداشت و درمان شوشتر را موثر از خدمت رسانی این عزیزان دانست.

 

🔶️در ادامه دکتر ابراهیم زاده پیرامون جذب منابع و امنیت شغلی کارکنان دانشکده علوم پزشکی شوشتر اذعان داشت: بر اساس پیگیری هایی که انجام داده ایم، سال ۱۴۰۳ از سوی وزارت بهداشت و درمان منابع اعتباری خاصی برای دانشکده علوم پزشکی شوشتر در نظر گرفته شده به طوری که وضعیت پرداختی ها و معیشت کارکنان بهتر خواهد شد.

 

🔶️وی گفت: برای ارتقاء دانشکده به دانشگاه استارت اولیه را در سازمان برنامه و بودجه زده ایم، و همچنین مجوز جذب نیرو را اخذ کرده ایم.

 

🔶️معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده در پایان تصریح کرد: امید است که بتوانیم در دانشکده علوم پزشکی شوشتر کارهایی انجام دهیم که برای آیندگان ماندگار باشد.

 

🔵شایان ذکر است در پایان کارگران بیمارستان های تحت پوشش توسط رئیس دانشکده، معاون توسعه و دیگر مسئولین تجلیل شدند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار