امروز: 30 اردیبهشت 1403 ساعت: 21:26

[secondary_title]

ادامه داستان ۱٠ ساله ضایع شدن علنی حق قانونی کارکنان رسمی نفت شاغل در هلدینگ خلیج فارس

فیلم ها و تصاویر ارسالی به نفت آنلاین نشان می دهد پرسنل رسمی شرکت‌های پتروشیمی واگذار شده به هلدینگ خلیج فارس برای تحقق مطالبات خود گردهمایی صنفی انجام دادند.

این گردهمایی های صنفی که در سال گذشته نیز چندین بار انجام شده بود ، پس از توقف پرداخت مطالبات از سوی اداره کار منطقه ویژه شدت گرفت .

به گزارش پان و به نقل از نفت آنلاین کارکنان رسمی شرکت های واگذار شده می گویند: مدیران عامل پتروشیمی‌های منطقه‌ی ویژه اقتصادی،با فشار مدیریت منابع انسانی هلدینگ مانع دریافت مطالبات قانونی کارکنان رسمی شاغل در منطقه ویژه ماهشهر شده‌اند و با وجود آرای دیوان ، هنوز خیل عظیمی از پرسنل موفق به دریافت مطالبات خود نشده‌اند و فقط تعداد اندکی از مدیران سطح اول و میانی به واسطه نفوذ خود توانستند مبالغ بسیار هنگفتی را در سال گذشته دریافت نمایند.
لازم به ذکر است پرسنل رسمی شرکت‌های پتروشیمی واگذار شده به هلدینگ خلیج فارس،از سال ۹۲ همزمان با پیاده سازی اصل ۴۴ خصوصی‌سازی و بصورت یکجانبه ،از وزارت نفت جدا شده و براساس یک قرارداد فیمابین شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکت هلدینگ خلیج فارس و به دور از موافقت و رضایت کارکنان رسمی، واگذار گردید ، اما تا کنون هلدینگ علیرغم شفافیت و صراحت قانون خدمات کشوری (ماده ۲۱) از عمل به وظایف قانونی مربوط به شرکتهای واگذار شده استنکاف کرده و لهذا حقوق هزاران نفر از کارکنان رسمی در هاله ای از ابهام و بلاتکلیفی قرار گرفته است.
کارکنان رسمی همچنین نسبت به این بی‌تفاوتی مدیران و مسئولین هلدینگ خلیج فارس در طی دوره های تصدی مدیریت های پیشین و فعلی اعلام نارضایتی کرده‌اند.
 این عزیزان در پایان ضمن اینکه انجام چنین گردهمایی های صنفی توسط کارکنان فقط برای تحقق مطالباتشان است خواستار پایان بلاتکلیفی خود توسط مدیریت ارشد هلدینگ خلیج فارس شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار