امروز: 21 اردیبهشت 1403 ساعت: 04:05

[secondary_title]

صعود کارکنان قرارگاه کربلا به قله مرتفع فدلک/ قلل مرتفع توسط پاسداران کوهنورد فتح خواهد شد

مسؤل نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای کربلا خبر داد؛

 

حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی گفت: پاسداران کوهنورد قرارگاه کربلا موفق شدند بمنظور آمادگی جسمانی و ارتقاء توان رزم عملیاتی در صحنه نبرد و تقویت بنیه روحی و معنوی به قله  مرتفع فدلک شهرستان شوشتر صعود کنند.

 

به گزارش پان (آنزان آنلاین) به نقل از روابط عمومی قرارگاه منطقه ای کربلا ، حجت الاسلام سید اسماعیل طباطبایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای کربلا نیروی زمینی سپاه با اشاره به حوادث غم انگیز نسل کشی فلسطینیان توسط اسرائیل و حامیان رسوا شده ی غربی این رژیم کودک کش گفت : کشتار حدود ۲۰ هزار نفر از مردم بی دفاع غزه توسط اسرائیل از طرفی نشانگر عمق کینه توزی این رژیم جعلی است و از سویی دیگر اضمحلال زودهنگام این جرثومه ی فساد و تروریسم در جهان را می دهد.

 

وی با بیان حدیثی از پیامبر مکرم اسلام در خصوص استواری و استحکام مؤمن در همه عرصه‌ها گفت: ایمان راسخ حسن انجام امور و عاقبت بخیری انسان را بهمراه دارد بخاطر اینکه طبق سخن گهربار پیامبر مؤمن، چونان کوه استوار است و توفان ها او را تکان نمی دهد.

 

طباطبایی ادامه داد: از فرمانده قرارگاه کربلا بدلیل حمایت از اجرای این برنامه ورزشی مفرح تقدیر می گردد و از تربیت بدنی و کارکنان قرارگاه کربلا به سبب برگزاری و حضور منظم در این برنامه کوهنوردی تشکر می‌کنم.

 

سید سعید اکبری مسؤل تربیت بدنی قرارگاه کربلا هم در سخنانی بیان داشت: رشته ورزشی کوهنوردی یکی از برنامه‌های محوری ما در معاونت تربیت بدنی نیروی زمینی سپاه است که خیلی از کوهنوردان با اشتیاق و انگیزه در آن شرکت می‌کنند؛ امید است که کارکنان کوهنورد قرارگاه منطقه ای کربلا که با آمادگی کامل در صعود‌ها شرکت می‌کند، در راستای ارتقاء توان رزم گام بردارد.

 

برپایی نماز جماعت ظهروعصر، زیارت قبور مطهر شیخ شوشتری رحمة الله علیه و محکومیت کشتار وحشیانه کودکان ، زنان و مردم بی دفاع غزه و حمله به بیمارستان ها توسط رژیم منحوس صهیونیستی از برنامه های فرهنگی و تبلیغی این برنامه کوهنوردی بود.

 

قله کوه فدلک به ارتفاع حدود ۳۷۲ متر در دهستان گندزلو از بخش مرکزی شهرستان شوشتر و در ۶ کیلومتری شمال شرقی شهر شوشتر قرار دارد. دامنه‌های شمالی این کوه به رودخانه شور و دامنه‌های غربی آن به رودخانه کارون منتهی می‌شوند و امامزاده رضا در دامنه شرقی آن قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار