امروز: 21 اردیبهشت 1403 ساعت: 04:03

[secondary_title]

سیاوش بختیاری زاده، پیشکسوت فوتبال: انتظار داریم توجه شهرداری به ورزش محلات بیشتر گردد

به گزارش پان (آنزان آنلاین) و به نقل از خبرگزای شهرداری اهواز:

سیاوش بختیاری‌زاده پیشکسوت فوتبال اهواز با اشاره به وضعیت فوتبال اهواز در دوران سخت جنگ تحمیلی گفت: در آن زمان تیم شاهین اهواز با وجود همه سختی‌ها و کمبود امکانات توانست افتخارات فراوانی در کشور و همینطور آسیا کسب کند.

این پیشکسوت ورزشی با اشاره به مشکلات کنونی و وضعیت نه چندان مناسب تیم‌های اهوازی ادامه داد: در سال‌های گذشته به علت ظرفیت محدود ورزشگاه تختی ورزشگاه‌های جدیدی در اهواز ساخته شد که علیرغم آن، به علت ضعف مدیریت طرفداران کمتری در ورزشگاه‌ها دیده می‌شود به طوری که برای یک مسابقه صرفاً چند صد نفری در ورزشگاه حاضر می‌شوند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری ادامه داد: ایشان دستور دادند که از افراد متخصص در ورزش استفاده شود تا فساد کمتر گردد.

بختیاری زاده با تشکر و قدردانی از اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولین شهرداری اهواز افزود: جا دارد با توجه به وجود نزدیک به هزار تیم فوتبال محلات، برای سایر تیم‌ها اقداماتی با هدف استعدادیابی و کمک به تیم های باشگاهی در رده های مختلف صورت پذیرد.

وی در ادامه از شهردار اهواز درخواست نمود تا قبل از سال ۱۴۰۳ همه تیم‌ها هدایای خود را دریافت نموده و همچنین زمینی برای تمرین در اختیار علاقمندان به ورزش در نظر گرفته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار