امروز: 21 اردیبهشت 1403 ساعت: 13:35

[secondary_title]

مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک فوناکوشی شوتوکان برگزار گردید

 

به گزارش پان (آنزان آنلاین) و به نقل از روابط عمومی هيئت کاراته شهرستان اندیمشک، مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک فوناکوشی شوتوکان به مناسبت دهه فجر با حضور  ۱۲۰۰ نفر طی در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی شهرستان اندیمشک برگزار گردید.

*در بخش بانوان*
تیم های خوزستان ، لرستان و منطقه آزاد اروند به ترتیب مقام اول تا سوم تیمی را کسب کردند و کاپ اخلاق این دوره از مسابقات به تیم استان اصفهان تعلق گرفت.

*در بخش آقایان*
تیم های خوزستان ، ایلام و منطقه آزاد اروند به ترتیب مقام اول تا سوم تیمی را کسب کردند و کاپ اخلاق این دوره از مسابقات به تیم های سیستان و بلوچستان و کهگیلویه و بویراحمد تعلق گرفت.

شایان ذکر است استاد فرهاد میناپور رئیس هیأت کاراته استان خوزستان،استاد شیری پور رئیس سبک فوناکوشی شوتوکان کشور،استاد موسوی و استادعلیپور پیشکسوتان ارزنده کاراته استان،  مهندس جهانگیری فرماندار ،مهندس آریان متین رئیس اداره ورزش وجوانان، دکتر پاپی بخشدارمرکزی،آقای مدهنی رئیس شورای شهرستان اندیمشک، مهندس احمدی قائم مقام مدیر عامل شرکت پانیا پرتو کهربا و هیئت همراه در این مسابقات حضورداشتند.

گفتنی است تیم شوبوکان شهرستان شوشتر توانست در رده خردسالان،نونهالان و نوجوانان
با کسب۱۸ مدال طلا و نقره در مسابقات قهرمانی کشور به مناسبت دهه فجر در شهرستان اندیمشک با مربیگری استاد توانمندیعقوب جعفری با دست پر به شهرستان خود باز گردند
_______________________________
شوشتر – کورش حاجی پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار