امروز: 22 اردیبهشت 1403 ساعت: 07:55

[secondary_title]

کتابخانه مرکزی شرکت ملی حفاری ایران در ردیف غنی ترین کتابخانه های صنعت نفت قرار دارد

کتابخانه مرکزی شرکت ملی حفاری ایران با داشتن ۱۳ هزار و ۶۳۸ عنوان کتاب در ردیف غنی ترین کتابخانه های صنعت نفت کشور قرار دارد.

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی عنوان شد

 

 

به گزارش پان (آنزان آنلاین) و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران خانم فریبا رکنی سرپرست کتابخانه شرکت روز چهارشنبه ( ۲۵ آبان ماه ۱۴۰۱) با گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی، گفت: کتاب های موجود در کتابخانه شرکت بیشتر مرجع، تخصصی ، علمی ، آموزشی و کاربردی در صنعت نفت است.

 

وی با بیان اینکه این کتابخانه در زمان حاضر میانگین روزانه ۳۰ مراجعه کننده دارد، افزود: کتاب های مذهبی ، تاریخی، ادبیات، فرهنگ لغت، روانشناسی، کودک و نوجوان و … از شمار دیگر عناوین کتاب های موجود در این کتابخانه می باشد.

 

رکنی اظهار کرد: از مجموع کتاب های این کتابخانه ۸۷۷ عنوان انگلیسی از جمله ۱۸ پایان نامه تحصیلی است ضمن اینکه ۴۱۷ پایان نامه فارسی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا نیز در این کتابخانه نگهداری می شود.

 

سرپرست ‌کتابخانه مرکزی شرکت ملی حفاری ایران گفت: با پیگیری های اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت در سال ۱۴۰۰ از طریق منابع داخلی ۵۹ عنوان کتاب مرجع تخصصی و علمی آموزشی خریداری و به مجموعه کتاب های کتابخانه اضافه گردید‌و در سال جاری نیز در این ارتباط پیگیریی های در دست اقدام است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار