امروز: 21 اردیبهشت 1403 ساعت: 09:56

[secondary_title]

در سال گذشته بیش از 360 نفر با مدیرعامل گاز خوزستان ملاقات کردند

در راستای صیانت از حقوق شهروندی و تعامل موثر با ذینفعان در سال گذشته بیش از 360 نفر با مدیران این شرکت به صورت چهره به چهره دیدار کردند.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان:

 

به گزارش پان (آنزان آنلاین) و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان، فهد خباز رئیس این واحد گفت: در راستای صیانت از حقوق شهروندی و تعامل موثر این شرکت و مشتریان گاز خوزستان، در سال گذشته بیش از 360 نفر ملاقات عمومی به صورت چهره به چهره در جهت رفع و پیگیری درخواست مراجعین با مدیر عامل این شرکت برگزار شده است.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان عنوان کرد: این شرکت مفتخر است که بیش از 13 سال پیاپی رتبه برتر در طرح تکریم ارباب رجوع را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به کارکرد ملاقات عمومی در دستگاه های اجرایی، افزود: متاسفانه در چند سال اخیر بخش قایل توجهی از مراجعین و درخواست کنندگان برای دیدار با مدیران را درخواست های اشتغال بکار تشکیل می دهد که در این زمینه دستگاه های اجرایی استانی و به ویژه شرکت گاز استان خوزستان با توجه به ابلاغ بخشنامه های وزارتی در خصوص ممنوعیت های بکارگیری نیروی انسانی امکان رسیدگی به اینگونه درخواست ها را ندارد.

فهد خباز اظهار کرد: ملاقات عمومی در دستگاه های اجرایی برای تسریع و رفع موانع در ارائه خدمات دستگاه های خدمات رسان برنامه ریزی شده است که خوشبختانه این شرکت در زمینه ارائه خدمات گازرسانی، از درگاه های مختلفی اقدام نموده است.

خباز تصریح کرد: با توجه به عقد قرارداد این شرکت با بیش از 200 دفتر پیشخوان، شهروندان استان خوزستان می توانند برای دریافت خدمات گازرسانی از طریق مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت در سراسر استان نسبت به دریافت خدمات اقدام نمایند.

او در خصوص دریافت خدمات غیر حضوری اضافه کرد: دریافت خدمات گازرسانی از طریق سایت گاز خوزستان، نرم افزار همراه گاز خوزستان و سامانه 3194 از دیگر درگاه های ارائه خدمات به شهروندان است که به صورت الکترونیکی و غیرحضوری می باشد.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 360 نفر با مدیر عامل این شرکت دیدار کرده اند، گفت: متقاضیان دیدار با مدیران این شرکت می توانند از طریق سامانه 3194 درخواست ملاقات خود را ثبت و یا با مراجعه به میزخدمت این شرکت برای ملاقات با مدیران شرکت گاز خوزستان ثبت نام نمایند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار