امروز: 10 اردیبهشت 1403 ساعت: 21:19

[secondary_title]

پروژه زیپ لاین به زودی در ساحل کارون اجرایی خواهد شد

به گزارش پان و به نقل از خبرگزاری شهرداری اهواز:
🔸 صادق کهوازی مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی ضمن حضور در استودیو رادیو شهر در خصوص وظایف و اختیارات سازمان مشارکت ها و سرمایه گذاری مردمی گفت: برمبنای وظایف ذاتی شهرداری که پروژه های عمرانی وخدماتی و زیبا سازی، تفریحی و توریستی و گردشگری و… و در قانون به شهرداری ها محول شده است سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی هم، به تبعیت از قانون برای بهتر اداره کردن شهر،در زمینه های عمرانی،خدماتی و…. سعی در جذب سرمایه گذاری های خصوصی و همچنین مشارکت مردمی دارد.

🔸 مدیر سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی در پاسخ به این سوال که شهر اهواز نیازمند چه امکانات رفاهی، تفریحی و گردشگری است سازمان سرمایه گذاری چه فعالیت هایی در این زمینه انجام داده است تصریح کرد: یکی از پتانسیلهای شهر اهواز مباحث گردشگری و حضور توریست ها ی داخلی و خارجی است مخصوصا در ایام نوروز و فروردین ماه است. یکی از بهترین پتانسیلهای شهر اهواز رودخانه کارون است بکر و دست نخورده باقی مانده است که شهروندان و سرمایه گذاران زیادی جهت سرمایه گذاری در مباحث مختلف مراجعاتی داشته اند.

🔸 کهوازی افزود: از جمله پروژه های اجرایی، زیپ لاین است که در ساحل رودکارون و با هماهنگی سازمان امور آب و دوستان اداره کل میراث فرهنگی به انجام رسیده و به زودی قرارداد این پروژه نیز انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار