امروز: 15 اردیبهشت 1403 ساعت: 08:30

[secondary_title]

نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس شهرستان شوشتر*

همزمان با گرامیداشت هفته سلامت با شعار “سلامت خانواده و مردمی‌سازی سلامت” زنگ سلامت در مدرسه دخترانه شهربانو شوشتر به صورت نمادین نواخته شد.

 

🔷️به گزارش پان و به نقل از وبدا شوشتر؛ در این مراسم که با حضور معاون توسعه، معاون بهداشت، اعضای هیئت رئیسه دانشکده علوم پزشکی شوشتر، کارکنان معاونت بهداشت، رئیس آموزش و پرورش و دیگر مسئولان برگزار شد دکتر خدیجه جعفرپور سرپرست معاونت بهداشت اظهار کرد: هفته سلامت فرصت مناسبی برای بیان اهمیت و جایگاه بسیار مهم سلامت و بهداشت در راستای تامین سلامت کودکان و نوجوانان است. لذا به همین سبب ارتقاء سطح سلامت دانش‌آموزان باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 

🔷️در ادامه دکتر ابراهیمی زاده معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی در جمع دانش آموزان با بیان اینکه بدن سالم به تغذیه سالم، ورزش و دوری از استرس نیاز دارد؛ از مسئولین آموزش و پرورش و معلمان به جهت همکاری در برگزاری هر چه باشکوه تر هفته سلامت تشکر و قدردانی کرد.

 

🔷️در این مراسم که با اجرای سرود، مسابقه و … همراه بود در خصوص بهداشت و سلامت از دانش آموزان سوالاتی پرسیده و به برگزیدگان هدایایی از سوی معاونت بهداشت دانشکده اعطا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار