امروز: 10 اردیبهشت 1403 ساعت: 21:40

[secondary_title]

طرح فیبر نوری جهت افزایش سرعت و ظرفیت ارتباطات در استان اجرا می‌شود

استاندار خوزستان گفت: طرح فیبر نوری با هدف افزایش سرعت و ظرفیت ارتباطات در استان اجرا می‌شود.

به گزارش پان و به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان نشست بررسی روند اجرایی پروژه فیبر نوری در استان روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه به ریاست علی‌ اکبر‌ حسینی‌ محراب استاندار خوزستان برگزار شد.

استاندار خوزستان در پایان این نشست توضیح داد: هدف از اجرای پروژه فیبرنوری در استان دسترسی سهل و آسان برای همه کاربران اعم از موسسات آموزشی و مالی، خانواده ها، مناطق روستایی و … است.

وی افزود: بناست این پروژه فیبر نوری به همه منازل، موسسات، ادارات، مراکز آموزشی، دانشگاه ها روستاها و … خدمت‌رسانی سریع و آنلاین داشته باشد.

حسینی محراب اظهار داشت: خوزستان در اجرای این طرح به دلایل مختلف نسبت به استان های دیگر عقب ماندگی دارد لذا امروز جهت افزایش هماهنگی بین دستگاهی این نشست برگزار و بنا شد برای مجوز حفاری برخی از خیابان ها شهرداری همکاری لازم را داشته باشد.

استاندار خوزستان گفت: با اجرای این پروژه ظرفیت و سرعت ارتباطات در استان بیش از دو برابر افزایش می یابد و امیدواریم این طرح عظیم که با نظارت شخص وزیر محترم ارتباطات در حال اجراست و دولت با جدیت از آن حمایت می‌کند با همت و تلاش مسئولان ذیربط و پیمانکاران پروژه به خوبی اجرا شود و تا سال آینده خوزستان از لحاظ ارتباطات در شرایط بهتری قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار