امروز: 9 اردیبهشت 1403 ساعت: 01:10

[secondary_title]

پاسخگویی به شکایات شرکت ملی نفت ایران با کارکنان نفت و گاز مارون حبیبی پور: انگیزه سرمایه انسانی باید در  بالاترین سطح قرار گیرد

مشاور مدیرعامل و رئیس بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی نفت ایران  و هیئت همراه، چهارشنبه 8 فروردین همزمان با میلاد کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی(ع) با کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در مجتمع صنعتی شماره 1 و ستاد مرکزی این شرکت دیدار و تاکید کرد که اولویت، بالابردن انگیزش سرمایه های انسانی سازمان به بالاترین سطح ممکن است.

به گزارش پان و به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، مهندس داوود حبیبی پور با ابلاغ سلام و مراتب تبریک مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به مناسبت نوروز، آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران و تاکید بر نصب العین منویات رهبری در خصوص جهش تولید با مشارکت مردم، ضمن ابراز خرسندی از عملکرد این شرکت در بخش های مرتبط با تولید و پایداری آن، کلیه دستاوردها را نتیجه وجود تعهد و انگیزه در کارکنان شرکت جهت خدمت به مردم و اقتصاد کشور برشمرد و گفت: مایه مباهات است که علیرغم وجود موانع تحمیلی به صنعت نفت، کلیه اهداف شرکت تحقق یافته و اقداماتی صورت گرفته که در دستور وظایف کارکنان نبوده است، اما احساس وظیفه بی نظیر آنان باعث شد که دستاوردهای ارزشمندی حاصل آید.

وی با بیان اینکه بازرسی به عنوان چشم تیزبین سازمان، پس از رصد شرایط، درصدد یاری رسانی بر می آید، اظهار داشت: هدف ما از حضور در شرکت ها، بررسی ملموس مسائل، آشنایی با دستاوردها و شنیدن راه حل های برون رفت از مشکلات است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون نیز با تبریک سال نو، آرزوی قبولی طاعات و خیرمقدم به میهمانان، پیگیری اهداف مورد نظر مقام معظم رهبری در راستای “جهش تولید با مشارکت مردم”را با 2 رویکرد ارتقاء تعامل با همجواران و افزایش همکاری با بخش خصوصی ( سازندگان، تامین کنندگان و دانش بنیان ها)  از اولویت های این شرکت در سال 1403 برشمرد و در گزارشی به تشریح اهم دستاوردهای شرکت، مشکلات موجود و راه حل های اساسی آنها پرداخت.

مهندس قباد ناصری تحقق 100 درصدی تولید، جمع آوری بیش از 90 درصد گازهای همراه، رساندن میزان نفت سوزی به صفر، تحقق 130 درصدی تولید در نتیجه انجام عملیات ترمیمی روی چاه ها، ساخت یک دستگاه تفکیک گر سیار نفت(MOS) با ظرفیت 5 هزار بشکه در روز و یک نمک گیر 10 هزار بشکه ای به دست توانمند کارکنان شرکت، احداث خطوط لوله و ایجاد زیرساختهای لازم برای افزایش 130 هزار بشکه ای تولید با امکانات داخلی شرکت، احداث 42 کیلومتر خطوط لوله پلی اتیلن برای انتقال آب صنعتی، استقرار پمپ های جدید انتقال نفت و پساب افزون بر طراحی و ساخت یک تله آسفالت را از اهم دستاوردهای شرکت در دو سال اخیر برشمرد و اظهار داشت: هیچکدام از این موارد میسر نمی شد مگر با عزم و اراده جهادی نیروی انسانی کارآمد، متبحر و متعهد شاغل در شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون.
وی افزود: امید می رود که پس از این نشست و دیدار، مشکلات سازمان به ویژه در بخش نیروی انسانی، تسریع اجرای پروژه ها و بهسازی تاسیسات و ناوگان شرکت  مرتفع گردد.

شایان ذکر است مشاور مدیرعامل و رئیس بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی نفت ایران و هیات همراه با حضور در واحدهای بهره برداری، نمکزدایی، ایستگاه تقویت فشار گاز و تعمیرات مجتمع صنعتی شماره 1 شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، در دیداری صمیمی، مشکلات مطرح شده از سوی کارکنان و مسائل مرتبط با فرایند تولید را در دستور پیگیری قرار داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار