امروز: 8 اردیبهشت 1403 ساعت: 19:47

[secondary_title]

استاندار خوزستان: تخلیه آب با توجه به گنجایش شبکه فاضلاب اهواز به مقداری زمان نیاز دارد

استاندار خوزستان گفت: روز یکشنبه یک باران رگباری با حجم زیاد حدود ۴۰ میلیمتری در اهواز داشتیم. با توجه به ظرفیت شبکه فاضلاب تخلیه این حجم از آب مقداری زمان لازم دارد.

به گزارش پان و به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان نشست بررسی روند دفع آبهای سطحی اهواز بامداد دوشنبه به ریاست علی‌ اکبر‌ حسینی‌ محراب استاندار خوزستان در شهرداری اهواز برگزار شد.

استاندار خوزستان در پایان این نشست گفت: روز یکشنبه یک باران رگباری با حجم زیاد حدود ۴۰ میلیمتری در اهواز داشتیم. با توجه به ظرفیت شبکه فاضلاب تخلیه این حجم از آب مقداری زمان لازم دارد.

وی افزود: خوشبختانه بخش زیادی از معابر از آبگرفتگی تخلیه شد و در برخی نقاط دیگر عملیات دفع آبهای سطحی ادامه دارد.

حسینی محراب ادامه داد: با توجه به اینکه بارش جدیدی در پیش داریم آمادگی ها باید بیشتر شود امشب هم تقسیم کار خوبی صورت گرفت و بنا شد در نقاط آسیب‌پذیر پمپ ها مستقر می‌شود.

استاندار خوزستان اظهار داشت:از خانواده ها درخواست داریم از نزدیک شدن به رودخانه ها و تردد در جاده های کوهستانی و پرخطر خودداری نمایند و برنامه‌های تفریحی خود را به روز سه‌شنبه و بعد از آن موکول نمایند.

حسینی محراب ادامه داد: فردا با توجه به وضعیت جوی ادارات اهواز و کارون به صورت دورکاری فعالیت خواهند داشت البته دستگاه‌های خدمات رسان و بانک ها دایر هستند.

وی گفت: امیدواریم فردا به نحو احسن مدیریت شود و حادثه خاصی نداشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار