امروز: 24 اردیبهشت 1403 ساعت: 23:37

[secondary_title]

جهانبخش نجات بخش محیط زیست اندیمشک

نخستین جلسه هم اندیشی نماینده منتخب مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با فعالان حوزه محیط زیست و گردشگری برگزار شد.

 

به گزارش پان (آنزان آنلاین)، عصر جمعه ۱۸ اسفند نخستین جلسه هم اندیشی جهانبخش قلاوند نماینده منتخب مردم شریف شهرستان اندیمشک با فعالان حوزه محیط زیست و گردشگری در کانون شهید مطهری این شهرستان برگزار شد.

 

در این نشست فعالان حوزه محیط زیست و گردشگری ضمن تبریک به نماینده منتخب مردم به بیان برخی از دغدغه ها از جمله جانمایی محل دپوی زباله های شهری، تصفیه خانه فاضلاب، استفاده از محیط بانان و جنگلبانان مقیم منطقه، استفاده از ظرفیت های گردشگری شهرستان، کاشت درختان بومی و… پرداختند.

فعالان محیط زیست و گردشگری با توجه به اولویت نماینده منتخب برای دیدار با فعالان این حوزه ها امید دارند که جهانبخش نجات بخش محیط زیست، طبیعت و گردشگری این دیار خواهد بود.

 

جهانبخش قلاوند نماینده منتخب مردم اندیمشک در مجلس با اشاره به طراحی سند چشم انداز محیط زیست و گردشگری در آینده گفت: با طراحی این سند قدم به قدم طی دوران ۴ ساله مسیر طبیعت را با هم طی خواهیم کرد و طبیعت به دست مردم و جوانان اندیمشک آباد خواهد شد.

در پایان این مراسم نهالی به صورت نمادین توسط نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی کاشته شد و چند اصله نهال از طرف سازمان های مردم نهاد به مردم هدیه شد./آرش حیدری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار