امروز: 26 اردیبهشت 1403 ساعت: 01:55

[secondary_title]

✅ پارکینگ طالقانی تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش روزنامه آنزان و به نقل از روابط عمومی شهرداری اهواز:

🔸 معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز گفت: متأسفانه پروژه پارکینگ طالقانی پروژه‌ای است که چندین سال است اجرایی نشده تلاش ما این است که تا پایان امسال حداقل بخشی از پروژه به بهره‌برداری برسد.

🔸 مراد حسینی اظهار داشت: متأسفانه پروژه پارکینگ طالقانی پروژه‌ای است که چندین سال است اجرایی نشده، تلاش ما این است که تا پایان امسال حداقل بخشی از پروژه به بهره‌برداری برسد.

🔸 وی افزود: پروژه تقاطع شهدای غزه یکی از تقاطع‌های است که حتماً گره ترافیکی میدان را برطرف خواهد کرد که مدت زمان ۹ ماه برای آن در نظر گرفته‌ایم و فعالیت آن به صورت مستمر ادامه دارد تا بتوانیم آن را با حداقل تاخیر یا بر اساس برنامه زمانبندی شده به اتمام رسانده و به مردم شریف اهواز تقدیم کنیم.

🔸 معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز عنوان کرد: این پروژه به دلیل نوع کار فنی که در آن انجام می‌شود می‌تواند در ایران شاخص باشد چرا که سیگمنت (قطعات پیش ساخته) آن به صورت تک پایه و با طول ۲۵ متر در کارگاه در حال تولید است.

🔸 وی گفت: با زنده‌سازی ساحل کارون سال آینده در منطقه یک و منطقه ۴ ادامه پیدا خواهد کرد که در حال حاضر پیشرفت فیزیکی در این مناطق حدود ۵۰ درصد است و ان‌شاالله سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار