امروز: 25 اردیبهشت 1403 ساعت: 08:09

[secondary_title]

جبهه مردمی ایران سلام برای انتخابات پیشرو اعلام موجودیت کرد.

جبهه مردمی ایران سلام برای انتخابات پیشرو اعلام موجودیت کرد.

در بیانیه جبهه مردمی ایران سلام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسم الله الرحمن الرحیم

فَبِمَا رَحْمَةٍ مِنَ اللَّهِ لِنْتَ لَهُمْ وَلَوْ كُنْتَ فَظًّا غَلِيظَ الْقَلْبِ لَانْفَضُّوا مِنْ حَوْلِكَ فَاعْفُ عَنْهُمْ وَاسْتَغْفِرْ لَهُمْ وَشَاوِرْهُمْ فِي الْأَمْرِ فَإِذَا عَزَمْتَ فَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الْمُتَوَكِّلِينَ

مردم شریف خوزستان
اسفند ماه سال جاری آوردگاه جدید رقابت گروه های سیاسی و نامزدهای انتخاباتی برای کسب نظر مردم جهت تکیه زدن بر کرسی های پارلمان می باشد. فراتر از رقابت های موجود در صحنه انتخابات امروز ملت ایران مخاطب دو نوع گفتمان است‌. گفتمان اول بر طبل نامیدی مردم و در نتیجه کاهش مشارکت میکوبد و تعیین سرنوشت مردم را در صندوق رای جست و جو نمیکند. این گروه خود دو لبه ظاهرا متضاد ولی در واقع همسو دارد. بازوی اول این گروه ؛احزاب و دسته جات سیاسی داخلی هستند که علی رغم تاکید رهبری انقلاب مبنی بر مشارکت آحاد ملت خود را مخاطب این باید های رهبری نمیدانند و بازوی دوم جریانات وابسته خارج نشین هستند که با دلسرد کردن مردم از انتخاب سرنوشت خویش راهکار خیابان و نابودی ایران را تجویز مینمایند‌. گفتمان دوم راه حل مشکلات کشور را در مشارکت فعالانه مردم میداند. این دو گفتمان دوگانه ای را شکل بخشیدند که اصالت آن برای تمامی کسانی که دل در گرو “ایران” دارند روشن است. دوگانه “حامیان مشارکت_مخالفان مشارکت” مهم ترین دوقطبی پیش از انتخابات امسال را شکل میدهد.
کاهش مشارکت مردم و دلسردی مردم از انتخابات در بلند مدت یا رویه استبدادی را بر کشور حاکم میکند یا موجب هرج و مرج و از هم گسیختن نظم اجتماعی میگردد. هر گروه و تفکری که منافع ملی را بر تمایلات سیاسی ترجیح میدهد بایستی بین دو انتخاب افزایش مشارکت یا استبداد و هرج و مرج گزینه افزایش مشارکت را مورد تاکید قرار دهد.

مردم غیور و سرافراز استان خوزستان

آفرین برشما که با حضوری آگاهانه در صحنه های مختلف انقلاب حماسه ها آفریدیدو نشان دادید که خوزستان ، استان ولایی و انقلابی است .آفرین براین غیرت و بصیرت.
اینک در آستانه آزمایشی دیگر قرار گرفته ایم انتخابات مجلس شورای اسلامی میدانی دیگر برای نشان دادن غیرت و بصیرت شما مردم غیور فراهم نموده است .
مردم ما می­دانند در شرایط کنونی دشمنان اختلاف سیاسی را در جامعه ما دنبال می­کنند و تلاش دارند با ایجاد یأس و ناامیدی مردم را از مشارکت در تعیین سرنوشت خود باز دارند و درصدد ایجاد توطئه در این عرصه می­باشند.
استکبار جهانی به خوبی می‌داند که امروز ایران اسلامی به الگویی بی‌بدیل برای استکبارستیزی و نماد مردمسالاری دینی در جهان تبدیل شده است، آنان به خوبی می‌دانند که بیداری اسلامی در جهان اسلام با تاسی از ملتی شکل گرفته که ۴۴ سال پیش توانست هیمنه‌ پوشالی آمریکا، اسرائیل و انگلیس را در هم بشکند و با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و با برگزاری پرشور ده‌ها انتخابات عزت و سربلندی را نصیب خود سازد.
با عنایت به جایگاه رفیع مجلس در نظام سیاسی ایران که عصاره ملت نام گرفته است برما مسلم است که منتخبین مردم تنها زمانی می‌توانند نمایندگی شما مردم شریف را بنمایند که حافظ اصول و ارزش های اسلامی و دینی باشند و اگر حتی یکی از اصول را نتوانند آن گونه که شایسته و در شان مردم ایران است، حفاظت و حراست نمایند، می‌بایست در انتظار رویگردانی مردم از آنان و نه از انقلاب و امام و رهبری باشند.
ملت شریف ما باید بکوشد وکلایی را به مجلس بفرستد که در اندیشه‌ گسترش اسلام عزیز، احیای ارزش‌ها، احکام الهی و ترویج افکار ناب امام خمینی ‌(قدس‌سره) باشند و خدمت خالصانه به مردم، تلاش برای عزت و آبادانی ایران اسلامی را سرلوحه‌ کار خویش قرار دهند.

«یأَایهُّا الَّذِینَ ءَامَنُواْ أَطِیعُواْاللَّهَ وَ أَطِیعُواْ الرَّسُولَ وَ أُوْلی الْأَمْرِ مِنکمُ» (ای کسانی که ایمان آورده‌اید، اطاعت کنید خدا را و اطاعت کنید پیامبر خدا و اولی الأمر را) (نساء/59)

امام خامنه ای مدظله العالی:
«مجلس شورای اسلامی، طبق قانون اساسی، ریل‌گذاری‌کننده‌ی آینده‌ی کشور است…..بنده چهار خصوصیّت را در اوّل امسال راجع به این انتخابات به ملّت ایران عرض کردم: اوّلاً مشارکت قوی، ثانیاً رقابت واقعی، ثالثاً سلامت به معنای حقیقی کلمه، و رابعاً امنیّت انتخابات؛ این چهار خصوصیّت باید انجام بگیرد. اگر انتخابات در کشور نباشد، یا دیکتاتوری است یا هرج‌ومرج و ناامنی است. انتخابات در کشور تحوّل ایجاد می‌کند. رقابت یعنی جناحهای سیاسی برای شرکت در انتخابات با هم مسابقه بگذارند.» 2 دی

طبق آیات و روایات و عقل سلیم و نیز بنا به فرمودۀ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، چنانچه می‌خواهیم به مملکت و دین و آئین و دنیا و آخرت ما آسیبی نرسد و به سعادتمندی در عالمین برسیم، راه آن پیروی، حمایت، پشتیبانی و تبعیت از ولی فقیه زمان است.
امروزه دوست و دشمن به سلامت، صلابت، شجاعت، شهامت، مدیریت، توانمندی، هوشیاری و آینده نگری رهبر فرزانه و آگاه ما اعتراف دارند. قدردانی از این نعمت گران‌بها و حافظ منافع دینی و ملی، پیروی از رهنمودهای دلسوزانه و هشدارهای روشنگرانۀ معظمٌ له است.
این رهبر خردمند و حکیم با توجه به شناخت و آگاهی از همۀ مشکلات و نارسائی‌ها و نیازهای داخلی و توطئه‌های دشمنان شیطان صفت،همگی را به حضور پرشور در انتخابات مجلسین شورای اسلامی و خبرگان رهبری که هر دو مهم و سرنوشت ساز و تاثیرگذار هستند، فراخواندند.
با عنایت به تاکید مجدد معظمٌ له و یادآوری در مورد چهار ویژگی مهم انتخابات آتیه، موارد ذیل را از ملت انقلابی و شریف خوزستان ؛مسؤولان و دست اندر کاران محترم انتخابات اعم از هیئت‌های نظارت و اجرائی،نامزدهای مجلس،رسانه ها و بخصوص جریان‌های سیاسی و افراد تاثیرگذارِ استان خواستاریم.

اولاً: تلاش برای مشارکت قوی و حداکثری و حضور پرشور مردم در پای صندوقهای رأی است، زیرا راه مقابله با مشکلات موجود، بخصوص تورم و گرانی و برخی مفاسد و نیز مقابله با تهدیدهای دشمنان خارجی ،حضور در انتخابات و گزینش نمایندگانی مؤمن، انقلابی، متخصص، فساد ستیز و آگاه است.

ثانیاً عبارتست از: رقابتی سالم و کم هزینه، بر پایۀ اصول و موازین دینی و اخلاقی و نیز رقابت جریان‌های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی با گرایشات مختلف برای ارائه فهرست انتخاباتی و پرهیز از وعده‌های دست نیافتنی و خارج از وظایف نمایندگی و تخریب رقبا.

ثالثاً سلامت و امنیت انتخابات که وظیفۀ اصلی هیئت‌های نظارت و اجرائی است.در این مورد هیئت‌های مذکور و مسئولان ذی‌ربط و کلیۀ دست اندرکاران انتخابات، لازم است با رعایت اصل عدالت و بی طرفی، در صیانت از تک تک آرای مردم بکوشند و با پرهیز از هرگونه اقدامات شائبه برانگیز و دلسرد کننده، زمینه ساز سلامت و امنیت انتخابات باشند.

جبهه مردمی ایران _سلام نیز بر مبنای ادای تکلیف و انجام وظیفه، تلاش خواهد نمود تا با لحاظ نمودن شاخص‌های گفتمان انقلاب اسلامی در خصوص انتخابات و ویژگی‌های یک نماینده اصلح در مجلس شورای اسلامی، اولویت‌های این جبهه برای انتخابات پیش رو را به شرح ذیل به استحضار مردم بزرگوار برساند:

اول) ایران قوی به مجلس قوی نیاز دارد.
دوم) راه حل مشکلات کشور انتخابات است.
سوم ) تقویت جایگاه کشور در تغییر نظم بین الملل تنها با اراده احاد ملت رقم خواهد خورد.
چهارم) هرج و مرج یا دیکتاتوری جایگزین قطعی مشارکت است.
پنجم) مشارکت گسترده و دشمن شکن مردم در انتخابات
ششم) شکل گیری انتخابات رقابتی در سراسر کشور
هفتم) معرفی کاندیداهای اصلح و کارآمد به مردم
هشتم) تلاش برای حفظ امنیت و سلامت انتخابات

پشت سر گذاردن ۱۱ دوره انتخابات مجلس و پیش رو داشتن انتخابات مجلس دوازدهم، به ما می‌گوید اکنون جمهوری اسلامی به عنوان حاکمیتی مقتدر، مستقل و صاحب رأی در منطقه، معادلات جهانی خود را به رخ می‌کشد. این بدان معنا نیست که از منظر ما همه تعاملات داخلی و منطقه ای و بین المللی در همان وضعیت مطلوبی که می‌باید باشد، قرار دارد ولی حتما به این معناست که‌ ما در مهار کردن این تعاملات مطابق تصمیم و نظریه خود تاثیر قابل توجه داریم و در گذر زمان با عبور از هر نقطه تحولی قله‌های جدیدی را رقم می‌زنیم.
برای استکبار باور کردنی نبود که طی ۴۴ سال از پیروزی انقلاب، یک به یک پایگاه هایش در عراق، لبنان، سوریه، افغانستان، فلسطین و یمن فرو بریزد و پدیده تسلط بر غرب آسیا و سلطه بلامنازع از نیل تا فرات به سرابی پوچ تبدیل شود و نیروهای غرب پرست و نفوذی داخلی نتوانند راهبرد فرو پاشی نظام اسلامی با وجود هزینه‌های هنگفت و طرح های پیچیده جنگ ترکیبی به نتیجه نرسانند.
بر همگان ثابت شده است که ابر ابتکار مکتب امام و نظام جمهوری اسلامی به صحنه کشیدن مردم در سخت‌ترین شرایط برای شکستن بی‌نظیرترین تحریم‌ها و تهدیدهای روزگار ما، عاشورا و انتظار موعود بوده است. نظام جمهوری اسلامی برای باطل کردن سِحر و فتنه شیاطین و شیطان بزرگ نشاندن این جمله در ضمیر ملت بزرگ ماست که «ما ملت امام حسینیم». اعجاز بزرگ حضرت سیدالشهدا (ع) آن‌چنان در تار و پود این انقلاب تنیده شده است که بی نام عاشورا و سیدالشهدا ما هویتی نخواهیم داشت.

اکنون آزمونی دیگر و آرایشی دیگر برای ملت بزرگ ما و برای جبهه‌ استکبار و صهیونیسم و غرب پرستان داخلی است تا ببینند رفتار ملتی پس از چهل و چهار سال در چهل و چهارمین انتخاب بزرگ سراسری چگونه خواهد بود.ثبت‌نام‌ها‌ی انجام شده و مراحل مهم بعد از آن، خبر از هیجان مشارکت اقشار مختلف مردم برای اداره جایگاه بلندی چون قوه مقننه است. آنان که سیاه باطن خاک به چهره خورشید می پاشند، بی‌تعادل‌ تر از همیشه قادر به تحلیل واکنش مردم به فراخوان ثبت نام های گسترده نامزدی برای انتخاب یازدهم اسفند ۱۴۰۲ نیستند.
آینده از آن انقلاب اسلامی و ملت ایران است و سرشکستگی و اضمحلال نصیب کسانی خواهد شد که خداوند در کلام وحی به انکارکنندگان حق و حقیقت می‌فرماید: قل موتوا بغیضکم ( آل عمران آیه ۱۱۹)

جبهه مردمی ایران _سلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار