امروز: 25 اردیبهشت 1403 ساعت: 12:23

[secondary_title]

✅ قدردانی سردار شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر (عج) از شهرداری اهواز در آستانه برگزاری کنگره سرداران شهید استان

به گزارش پان و به نقل از خبرگزاری شهرداری اهواز:

🔸 سردار شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در خصوص برگزاری دومین کنگره سرداران شهید و ۲۴ هزار شهید استان خوزستان که قرار است در اسفندماه سال جاری برگزار شود، عنوان کرد: به منظور نمایش جلوه های زیبای دفاع مقدس و همچنین بیان تاریخ انبیا و اولیا خدا از آدم تا خاتم نمایشی تحت عنوان آستان عشق در دست تهیه است.
🔸 وی افزود: ساخت این نمایش با هدف ایجاد نشاط و امید و یادآوری باورهای دینی صورت گرفته، که با تلاش جهادی و شبانه روزی کلیه همکاران ما و عوامل دست اندرکار روی صحنه می رود.
🔸 سردار شاهوارپور ضمن تشکر از تلاش همه افراد دخیل در ساخت این نمایش ادامه داد: امیدوارم همه شهروندان و علاقمندانی که به دیدن این نمایش می آیند از تماشای این کار ارزنده و وزین لذت ببرند.
🔸 وی در ادامه از عوامل و دستگاه هایی که برای انجام این کار یاری رساندند به ویژه شهرداری اهواز تشکر کرد و افزود: از کلیه عزیزانی که به ما در انجام این کار بزرگ یاری رساندند به ویژه شهردار محترم اهواز آقای امینی و مهندس حاتمی مسئول سازمان بسیج شهرداری اهواز قدردانی می کنم. ان شا الله اجر تمامی عزیزانی که پای کار آمدند و این کار بزرگ را رقم زدند با شهدا باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار