امروز: 24 اردیبهشت 1403 ساعت: 20:20

[secondary_title]

آیین افتتاحیه بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم تامین اجتماعی در آبادان برگزار شد

شب گذشته ۴ دی ماه ۱۴۰۲، مراسم افتتاحیه بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن سازمان تامین اجتماعی استان، با حضور مدیرکل و مدیر درمان تامین اجتماعی ، امام جمعه آبادان و جمعی از مسئولین و شرکت کنندگان ، مرحله درون دستگاهی ویژه کارکنان ، خانواده ها و بازنشسته ها به میزبانی استان خوزستان در سالن همایش های منطقه آزاد اروند آبادان برگزار شد .

به گزارش پان (آنزان آنلاین) و به نقل  از اداره روابط عمومی و امور فرهنگی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان:

در ابتدای این آیین، عبدالرضا روشنی مدیر کل تامین اجتماعی خوزستان با خرسندی از حضور مدعوین به آنها خیرمقدم گفت.
عبدالرضا روشنی با اشاره به سوره نور خداوند را نور خواند و گفت : نور زیباترین و لطیف ترین اتفاق در جهان است ،پیامبران نور هستند و ایمان نشانه نور است .
مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان مقاومت دلیرانه و شجاعانه مردم مظلوم فلسطین و دیگر کشور های جهان اسلام را در برابر استکبار، ظلم و ستم وحشی‌گری اسرائیل را در تفکر و تدبر آیه های قرآنی عنوان کرد .
وی در ادامه افزود: پیگیری این گونه همایش ها و مسابقات بواسطه همین تدوین نور است و در راستای الهی کردن انسان است که انسان را انسان الهی تربیت کند .
دکتر هدایت اله عبدی زاده مدیر درمان تأمین اجتماعی استان نیز حضور خواهران و دختران قرآنی را به استان خوزستان خیر مقدم گفت و ادامه داد : شما افتخار دادید با آن روح لطیف و قرآنی به استان خوزستان و آبادان دروازه تشیع ، کربلای ایران تشریف آوردید ، افتخار بزرگی برای استان خوزستان است که میزبان بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان ، بازنشستگان و خانواده آنان باشد. امیدواریم
وی افزود :
تمام تلاش ما چه در زندگی شخصی و چه اجتماعی باید در جهتی باشد که علاوه بر حفظ و لحن قرآن، مجری قرآن و پیاده ساز آن در زندگی اجتماعی خود باشیم.
حجت الاسلام غبیشاوی امام جمعه آبادان با تقدیر از مدیران تامین اجتماعی بابت برگزاری این همایش قرآنی گفت : مسابقات قرآن و فعالیت های قرآنی در مجموعه ها و دستگاههای مختلف کشور موضوع بسیاری مهمی است که سازمان تامین اجتماعی با برگزاری این این رویداد بر این مهم صفحه گذاشته است.
امام جمعه آبادان فلسفه برگزاری مسابقات قرآن را انس گرفتن با آیات شریف عنوان کرد و گفت : اگر آن مسئولی که مسئولیت به آن می سپارند با قرآن انس نداشته باشد، در نوع مدیریتش تضمینی وجود ندارد که پایش نلغزد.
وی افزود : نه تنها در حوزه دفاع و جهاد ما نیاز به قرآن داریم در تمام حوزه های علمی، اقتصادی، سیاسی، ورزشی ، و اجتماعی به قرآن نیاز داریم . آنهایی که ارتباطشان با معنویت کمتر بوده و با مفاهیم دین آشنا نباشند آسیب های اجتماعی بیشتری خواهند دید .
سعیدی نماینده معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی با اعلام پیام و سلام مدیرعامل و معاون فرهنگی سازمان، هدف از برگزاری مسابقات قرآن را ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی و فرهنگ دینی عنوان کرد و گفت : این مسابقات که در سازمان تامین اجتماعی بیست و پنجمین دوره آن را می گذرانیم با تاسی از بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج فرهنگ و آموزه های قرآنی در بین آحاد جامعه و تاکید آن معظم له جهت تربیت بیش از ۱۰ میلیون نفر است.
سعیدی به حضور ۹ هزار و ۶۰۰ نفر شرکت کننده در مسابقات این دوره اشاره کرد و گفت: ۵ هزار و ۶۰۰ نفر از کارکنان ،بازنشستگان و خانواده آنها و حدود ۴ هزار نفر از کارکنان شرکت ها و موسسات تابعه سازمان تامین اجتماعی در این رویداد در مرحله مقدماتی حضور داشتند .
وی افزود در مرحله درون دستگاهی ۲۲۰ نفر از خواهران و ۲۸۰ از برادران حضور خواهند داشت .
گفتنی است این مسابقات از ۴ دی لغایت ۱۰ دی در دو بخش جداگانه خواهران و برادران برگزار خواهد شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار