امروز: 23 اردیبهشت 1403 ساعت: 11:39

[secondary_title]

اعطای نشان عالی مدیر سال ۱۴۰۲ به مدیر عامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران

به گزارش پان (آنزان آنلاین) و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل، هشتمین اجلاس نشان عالی مدیر سال هشتم آذر ماه ۱۴۰۲ با هدف تحقق اهداف سیاست‌های کلان اقتصادی با نگاه ویژه به جایگاه مدیران و همچنین ارزیابی نقش مدیریت و کارآفرینی و ارائه راهکارهای نوین مدیریت بین المللی در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

 

در این اجلاس دکتر علی محمدی مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران با توجه به ارزیابی و با نگاه به تخصص، شایستگی، روحیه جهادی در راستای کار آفرینی، اشتغال زایی و نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی و طرح های در دست اجرا و توسعه، موفق به دریافت نشان عالی مدیر سال در سال ۱۴۰۲ شد و از وی تقدیر به عمل آمد.

هشتمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال با رویکرد تجلیل از مدیران ارزش آفرین و تاثیر گذار در صنعت و اقتصاد کشور با حمایت کنندگان دولتی از جمله وزارت اقتصاد و دارایی، وزارت راه و شهرسازی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت نفت، وزارت صنعت معدن و تجارت، اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران، مرکز تجارت جهانی و سازمان تامین اجتماعی برگزار شد.

 

شایان ذکر است مهندس پارسایی منش معاونت برنامه ریزی و توسعه شرکت به نیابت از مدیرعامل گروه ملی با حضور در این مراسم تندیس و لوح مدیر برتر سال را دریافت کرد.

 

اداره روابط عمومی و امور بین الملل کسب این عنوان ارزشمند را به دکتر محمدی و عموم همکاران ارجمند مجموعه گروه ملی صنعتی فولاد ایران تبریک عرض می‌نماید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار