امروز: 23 اردیبهشت 1403 ساعت: 01:49

[secondary_title]

مجاهدت‌های پرسنل نفت، دشمنان را متحیر کرده است

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب عنوان کرد؛

مجاهدت‌های پرسنل نفت، دشمنان را متحیر کرده است

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: در دوسال گذشته، کارهای بزرگی در نفت جنوب انجام شده که دولت قبل آن را بدون کمک خارج غیرممکن می‌دانست. استکبار جهانی با دیدن این کارها و مجاهدت های پرسنل خدوم وزارت نفت در جنوب انگشت به دهن مانده است.
به گزارش پان (آنزان آنلاین) و به نقل از راوی نفت به نقل از nisoc.ir، نشست هم اندیشی راهکارهای کاهش تخلفات اداری کارکنان، چهارشنبه ۱ آذر ماه ۱۴۰۲ با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی رسیدگی به تخلفات اداری وزارت نفت و جمعی از مدیران و مدیرعاملان شرکت‌های نفت جنوب به میزبانی مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد.
مهندس علیرضا دانشی در ابتدای این نشست بعد از خیر مقدم به حاضرین به معرفی اجمالی مناطق نفت خیز جنوب پرداخت و عنوان داشت: این شرکت با در اختیار داشتن ۴۲ هزار کارمند و کارگر کلکسیونی از انواع استخدام و قرارداد را در بر دارد.
وی افزود: با اضافه نمودن کارکنان شرکت های گاز، ملی حفاری ایران، شرکت اروندان، پخش و پالایش و خطوط لوله، حدود ۸۰ هزار نفر از کارکنان وزارت نفت در خوزستان مشغول به ارائه خدمات می باشند.
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اشاره به هدف گذاری‌های صورت گرفته گفت: کارهای بزرگی انجام شده که در دولت پیشین اذعان به نشدن آن ها می کردند.
وی ادامه داد: استکبار جهانی با دیدن این کارها و مجاهدت های پرسنل خدوم وزارت نفت در جنوب انگشت به دهن مانده است. لذا زحمات این پرسنل باید در معرض عموم قرار گیرد و دیده شود.

مهندس دانشی افزود: همکاران صنعت نفت در جنوب کشور به عنوان سربازان خط مقدم ولایت در جبهه تولید با عشق و ایثار همچنین با غیرتمندی تحت سخت ترین تحریم ها و کار پرفشار و مخاطره آمیز در شرایط ویژه دمای جنوب توانستند اهداف تولیدی نظام در دولت سیزدهم را محقق نمایند.

وی افزود: بیش از ۹۰۰ هزار بشکه افزایش تولید ماحصل زحمات این تلاشگران می باشد. لذا این انتظار می رود که دستگاه های سیاستگذار نسبت به وضعیت معیشتی، حقوق و دستمزد آنان التفات ویژه ای داشته و محدودیت ها و موانعی که از بیرون صنعت نفت به این سازمان تحمیل می شود را کاهش دهند.

در ادامه دکتر علیرضا علیان نژاد رئیس هیئت رسیدگی به تخلفات کارکنان وزارت نفت، از عملکرد و فرآیندهای کاری این سازمان گزارشی ارائه نموده و دستاوردهای مرتبط به پیگیری و رفع موانع چگونگی کاهش تخلفات اداری وزارت نفت در دوره اخیر را برای حضار تشریح نمود.

وی در ادامه بر سختی و حساسیت کار در صنعت نفت اشاره و نسبت به دغدغه های همکاران صنعت نفت جنوب در افزایش تولید علی رغم مصائب تحریم ها تاکید نمود.

سپس دکتر علی دستافر دبیر هیئت عالی نظارت بر هیئت های بدوی در سازمان اداری و استخدامی کشور، نیز با طرح دو موضوع تنظیم سند تحول اداری در شورای تحول اداری کشور و چگونگی امکان کاهش تخلفات اداری کارکنان، گفت: با توجه به ارائه نقطه نظرات مدیران عامل و مدیران ارشد صنعت نفت جنوب روند کاهشی تخلفات در نفت جنوب در حال تحقق است.

وی ادامه داد: زحمات کارکنان این منطقه با وجود سختی کار بر توجه ویژه به نیروی انسانی و تامین نیازمندی های قانونی آنان قابل تقدیر است.

در این نشست، مدیر عاملان شرکت نفت و گاز اروندان، شرکت گاز استان، شرکت ملی حفاری و شرکت های بهره بردار تابعه مناطق نفتخیز جنوب، و دیگر مدیران به ارائه گزارشی از عملکرد سازمان خود در حوزه کاهش تخلفات پرداختند و به اتفاق، توجه ویژه به سختی و عظمت کار در جنوب کشور و اهتمام جدی بر حفظ حقوق و تمایز صنعت نفت با سایر دستگاه ها را به عنوان عاملی اثرگذار در کاهش تخلفات اداری کارکنان، تاکید داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار