امروز: 22 اردیبهشت 1403 ساعت: 13:37

[secondary_title]

پیام مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان بمناسبت کسب مدال نقره مسابقات جهانی مهارت ویژه کارگران

به گزارش پان (آنزان آنلاین) و به نقل از خبرگزاری مهارت نیوز خوزستان:

پیام مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان بمناسبت کسب مدال نقره مسابقات جهانی مهارت ویژه کارگران توسط نخبه مهارتی خوزستان
«شهرام ملائی هزاروندی» مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای #خوزستان طی پیامی کسب مدال نقره مسابقات جهانی مهارت کارگران روسیه ۲۰۲۳ توسط « سید مهدی موسوی» #نخبه‌مهارتی خوزستان را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
کسب مدال نقره مسابقات جهانی مهارت در رشته CNC توسط نخبه مهارتی اعزامی از اداره کل آموزش فنی و حرفه ای #خوزستان به کشور روسیه که برای نخستین بار اتفاق افتاده است حاصل تلاش، کوشش و حرکت روبه جلو در توسعه آموزش های فنی و حرفه ای در استان می باشد.
بی شک موفقیت های کسب شده در این مدت کوتاه نشان از توسعه ی آموزش های مهارتی استان در سطح کشور بوده است که به فضل خداوند منان با همت و یاری همه عزیزان، معاونین، روسای ادارات و مراکز، مربیان و کلیه پرسنل در سرتاسر استان شاهد تداوم شکوفایی و ارتقای جایگاه مهارتی در استان خواهیم بود.
اینجانب ضمن عرض تبریک به محضر همه همکاران و مردم شهید پرور استان، برخود لازم می دانم از توجهات و حمایت های دلسوزانه همه مسوولین کشوری، استانی، معاونین، روسای ادارات و مراکز، مربیان و کلیه پرسنل اداره کل آموزش فنی و حرفه که نقش بسیار مهمی در کسب چنین افتخارات بزرگی داشتند تقدیر و تشکر نمایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار