امروز: 23 اردیبهشت 1403 ساعت: 13:20

[secondary_title]

جنایت کشتار مردم مجروح بیمارستان المعمدانی ، قساوت بی سابقه در تاریخ بشریت است

فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا:

 

فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا ، جنایت کشتار مردم مجروح بیمارستان المعمدانی را قساوت و کینه توزی بی سابقه در تاریخ بشریت خواند و گفت: این قتل عام و نسل کشی با پاسخ قاطع جبهه مقاومت اسلامی پاسخ داده می شود.

 

به گزارش پان (آنزان آنلاین) و به نقل از معاونت روابط عمومی قرارگاه منطقه ای کربلا ، همایش محکومیت جنایت رژیم صهیونسیتی با حضور فرمانده قرارگاه کربلا و جمعی از فرماندهان و مسؤلان فرهنگی و هیئات مذهبی استان خوزستان به منظور محکومیت تهاجم وحشیانه اسرائیل به بیمارستان المعمدانی غزه برگزار گردید.

سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا نیروی زمینی سپاه در این تجمع که در سالن اجتماعات حاج احمد سیاف زاده پایگاه منتظران شهادت برگزار شد اظهار نمود: این فاجعه ضدبشری قلوب آزادگان جهان اعم از مسلمان و غیرمسلمان از هر مرام و مسلکی را جریحه دار گردید و ما از اعماق جان، شهادت خیل عظیم مردم مسلمان فلسطین که بی گناه و معصومانه به خون کشیده شدند را تسلیت عرض میکنیم .

وی افزود: امروز علاوه بر مردم ایران ، تمام ملت های جهان در شهرهای اروپا و آمریکا بیدار شدند و به خیابان‌ها می آیند چون به خوبی به فلسفه اساسی شکل گیری رژیم غاصب اسرائیل توسط انگلیس خبیث آگاه شدند و دیگر بدون پذیرش سانتاژهای رسانه های غربی ، یاوه گویی های بنگاه‌های شایعه پراکنی خبری را قبول ندارند.

 

سردار خادم سیدالشهدا جنایت کشتار مردم مجروح بیمارستان المعمدانی را قساوت و کینه توزی بی سابقه در تاریخ بشریت عنوان کرد و ادامه داد: یقیناً این قتل عام و نسل کشی فلسطینیان با پاسخ قاطع جبهه مقاومت اسلامی پاسخ داده می شود.

 

وی افزود: اسراییل پوشالی در تبلیغات تلویزیونی و ماهواره ای از خود ارتش بی افول و غول شکست ناپذیر در اذهان مردم دنیا ساخته بود اما حماس مقاوم و جهادی با طرح ریزی حرفه ای و غافلگیرانه، دیوارهای بلند بتنی صهیونیست ها را شکافتند ، فرماندهان لشکرهایشان را به هلاکت رساندند ، نظامیان ارشدشان را در خواب اسیر کردند و همچنان به همین روش پیشروی می کنند.

 

سردار خادم سیدالشهدا ابراز نمود: وقتی اسراییل این شکست غیرقابل ترمیم و خفت بار را از نظامیان حماس خورد به جنگ با مردم بی دفاع غزه آمد و در مقابل چشمان جهانیان، با چراغ سبز سران اروپا و آمریکا و با بمب ها و محموله‌های جنگ افزارهای نظامی آمریکا بر سر مردم آتش ریختند تا به همگان ثابت شود این غده ی سرطانی باید ریشه کن گردد.

 

وی افزود: یقیناً در این برهه حساس ، وحدت و انسجام صفوف مسلمین و ملل آزاده جهان می تواند به ریشه کن کردن سریع تر رژیم منحوس صهیونیستی _این جرثومه ی جنون و تروریست_در منطقه از صفحه جغرافیای جهان منجر گردد.

سردار خادم سیدالشهدا در پایان با بیان آیات نورانی جهاد و مقاومت با کفار و یهود و صبر در راه خدا تا رسیدن به پیروزی در قرآن کریم اشاره نمود و اظهار داشت: هر ملتی که بخواهد از زیر چکمه و سلطه ی اجانب عالم خارج شود باید اهل فرهنگ مقاومت و پایداری باشد و از دشمن نهراسد و بهای استقلال خود را بپردازد تا پیروز گردد همانطور که مردم هوشیار ما با تمسک به همین الگو حرکت کردند و فقط در خوزستان عزیز، حدود ۲۴ هزار شهید در زمان دفاع مقدس و ۷۷ شهید در دوران دفاع از حرم را تقدیم اسلام و انقلاب نمودند ولی امروز به قله های رفیع استقلال و آزادی و سربلندی در جهان رسیدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار