امروز: 23 اردیبهشت 1403 ساعت: 15:36

[secondary_title]

قبولی بانوی روشندل اهل آبادان در رشته پزشکی 

بانوی روشندل اهل آبادان با تلاش خود توانسته در رشته پزشکی قبول شود.

به گزارش پان (آنزان آنلاین در گفتگویی که با این بانوی روشندل آبادانی شد، نابینایی مانعی برای پیشرفت و ترقی او در دانشگاه نشده است اما عوامل دیگری که بنظر هم قابل رفع هستند برای این دانشجوی روشندل دردسرهایی پدید آورده است.

این بانوی روشندل متولد 1384 که اهل آبادان است در اولین مرحله کنکور سراسری موفق شد در رشته پزشکی نمره قبولی را کسب کند؛ وی علاوه بر این موفقیت بزرگ، در زمینه نویسندگی، شعر و ادب نیز حرف‌هایی برای گفتن دارد.

جنان هلالی راد، دانشجوی قبولی در رشته پزشکی است بدون هرگونه سهمیه‌ توانست در این رشته قبول شود اما متاسفانه مسئولان دانشگاه به دلیل نابینایی از قبولی این دانشجوی زبده سر باز می زنند.

هلالی راد بیان کرد: با توجه به علاقه بسیار در این رشته و نداشتن امکانات کافی همچون کتاب و کلاس کنکور فقط با کمک خانواده به این موفقیت دست پیدا کرده ام.

 

این بانوی روشندل که به ایرانی بودن خود افتخار می‌کند می گوید: در دنیا فقط شش پزشک نابینا وجود داشته و امیدوارم من به عنوان هفتمین پزشک نابینای دنیا به کشور خود خدمت کنم.

وی یادآور شد:متاسفانه محدودیت جسمی مانع پیشرفت و ترقی روشندلان شده است اما من امیدوارم با همکاری مسئولان و ایجاد ساز و کارهای لازم بتوانم در این رشته که علاقه زیادی به آن دارم درس ام را ادامه دهم و به جامعه خدمت کنم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار