امروز: 23 اردیبهشت 1403 ساعت: 12:29

[secondary_title]

این شرکت حضور موثری در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی دارد

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران گفت: این شرکت حضور موثری در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی خواهد داشت.

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران :

به گزارش پان (آنزان آنلاین) و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، محمد علی بیگ زاده با اشاره به برگزاری این نمایشگاه از تاریخ 27 تا 30 اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، افزود: این شرکت در نظر دارد در سال « مهار تورم، رشد تولید» حضوری فعال و اثرگذاری در این رویداد بزرگ نمایشگاهی و اقتصادی داشته باشد.

وی اظهار کرد: در این ارتباط برنامه های مختلفی در چارچوب امضا قرارداد با شرکت های دانش بنیان، تبادل تفاهمنامه با دانشگاه ها و تشکیل گروه های شناسایی و ارزیابی سازندگان را در دستور کار دارد.

بیگ زاده امضا دو قرارداد ساخت تجهیزات مربوط به خدمات تخصصی حفاری با شرکت های دانش بنیان را که در قالب تولید بار اول، مجوزهای مربوط را از معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری اخذ نموده را از جمله برنامه های این شرکت در نمایشگاه عنوان کرد.

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران گفت: امضای سه تفاهمنامه علمی آموزشی و پژوهشی در زمینه اجرای پروژه های پژوهشی، پایان نامه های تحصیلات تکمیلی، فرصت مطالعاتی اساتید دانشگاه در صنعت، همایش و بازدیدهای علمی تخصصی متقابل از دیگر برنامه های پیش بینی شده در نمایشگاه بین المللی نفت تهران می باشد.

وی با اشاره به مشارکت سازندگان و شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه افزود: بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی فرصت مناسبی برای شناسایی شرکت های سازنده و توانمند در حوزه تجهیزات و قطعات صنعت نفت و حفاری و نیز شرکت های دانش بنیان دارای ظرفیت ورود به حوزه فناوری های پیشرفته و تجهیزات فوق تخصصی این صنعت است.

بیگ زاده اظهار کرد: در این راستا شرکت ملی حفاری با تشکیل حداقل سه گروه تخصصی به ارزیابی، تشکیل نشست های تخصصی و رایزنی با شرکت های حاضر در نمایشگاه خواهد پرداخت.

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران، ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی های صورت پذیرفته و مشارکت مراکز علمی صنعتی و مجموعه های دانش بنیان، در راستای رشد تولید و اعتلای صنعت نفت کشور گام های موثرتری برداشته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار