امروز: 25 اردیبهشت 1403 ساعت: 22:03

[secondary_title]

شهرداری منطقه سه اهواز در سراشیبی سقوط/از ضعف و بی‌خیالی شهردار تا نارضایتی شهروندان

جمع آوری به موقع و دفن صحیح زباله یکی از مهم ترین عوامل تضمین سلامت هر جامعه است اما در منطقه سه شهرداری اهواز، این مسئله با آن کیفیت که باید، انجام نمی‌شود

به گزارش پان (آنزان آنلاین)

از آنجایی که حفظ پاکیزگی و نظافت محیط شهری باید توسط مردم و مسئولان شهری مورد توجه قرار گیرد؛ متاسفانه در برخی از مواقع شاهد انباشت زباله‌ها در بسیاری از محله ها، کوچه ها و معابر پیاده رو و حتی سر چهارراه های فرعی هستیم، که عامل تجمع حیواناتی چون سگ‌، گربه و حشرات می شود.

 

بخش اول زباله

 

به طور کلی انباشت زباله و عدم جمع آوری صحیح و به موقع آن، علاوه بر مخاطرات بهداشتی و محیط زیستی، سیمای شهری را نیز، نامناسب و زشت می کند و در نهایت نارضایتی شهروندی را به دنبال دارد.

 

منطقه سه شهرداری اهواز به عنوان یکی از بزرگترین مناطق شهری، با مدیریت فرزین حاتمی در یکی دو سال گذشته، در کنار سایر موضوعات که در مطالب بعدی به آن می پردازیم، در رابطه با موضوع جمع آوری زباله های خانگی و رفع مشکلات متاثر از آن، ضعیف و ناکارآمد بوده است.

 

شنیده های این رسانه بیان می کند ابهاماتی در خصوص پیمانکاری های جمع آوری، حمل و دفن زباله ها در این منطقه وجود دارد و نیازمند ورود دستگاه های امنیتی و قضایی به این مسئله است؛ مسئله مهمی که با بهداشت و سلامت عمومی رابطه مستقیم دارد.

 

اهواز با ابربحران های مختلفی روبرو است و دیگر ظرفیت تحمل بحران دیگری ندارد؛ به همین منظور مدیران شهری اگر به دنبال تغییر در عملکرد و نحوه خدمات‌رسانی هستند باید از نیروهای توانمند و با برنامه استفاده کنند و مدیران بی کیفیت و بی انگیزه خود را تغییر دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار