امروز: 17 اردیبهشت 1403 ساعت: 15:45

[secondary_title]

رتبه اول در گشت های ملی به تعزیرات حکومتی خوزستان رسید

به گزارش پان (آنزان آنلاین)

 

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان خوزستان با اعلام سازمان تعزیرات حکومتی کشور این اداره کل رتبه اول در گشت های ملی را به خود اختصاص داد.

 

 

نعمت اله بیرانوندی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس آخرین استخراج آمار عملکرد ادارا ت کل تعزیرات حکومتی استانها ، اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان در بحث گشت های مشترک و بازرسی از واحدهای تولیدی ملی رتبه اول را کسب کرد.

 

وی گفت: در این گشت ها علاوه بر آسیب شناسی و ارسال مشکلات به سازمان و همچنین مبادی تصمیم گیر استانی با متخلفین اقتصادی در استان به شدت برخورد گردید.

 

وی اظهار داشت: در دیگر گشت های ابلاغی مانند نظارت بر واحدهای توزیعی کالاهای اساسی و واحدهای تولیدی نیز اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان رتبه های بالای جدول را کسب کرد.

 

بیرانوندی همچنین از تلاش های بازرسان این اداره کل در استان خوزستان تقدیر کرد و گفت: همکاران پر تلاشم در سطح استان با زحمات شبانه روزی تلاش می کنند تا با متخلفان صنفی برخورد کرده و زمینه سوء استفاده از آنها را سلب نمایند.

 

وی با تقدیر از تمامی دستگاههای نظارتی مانند سازمان صمت استان، اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی، جهاد کشاورزی، استاندارد، ناجا، مرزبانی و شرکت پخش فرآوردهای نفتی اضافه کرد: این دستگاهها با همراهی کردن بازرسان خود در گشت های سیار تعزیرات حکومتی دستورات لازم را صادر

 

نموده و با هم افزایی و تقویت ظرفیت های خود در تلاش برای آرامش دادن به بازار هستند.

 

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان تاکید کرد: بازرسان این اداره کل به طور شبانه روزی تلاش می کنند تا ثبات را در بازار استان حفظ کنند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد زیرا خط قرمز ما مردم و آرامش آنها در مسائل اقتصادی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار