امروز: 31 اردیبهشت 1403 ساعت: 17:56

[secondary_title]

عملیات حفاری و تکمیل 10 حلقه چاه توسعه ای در میدان نفتی آزادگان جنوبی کلید خورد

با استقرار دو دکل سنگین خشکی ناوگان شرکت ملی حفاری ایران، عملیات حفاری پروژه 10 حلقه چاه توسعه ای/ توصیفی در میدان نفتی آزادگان جنوبی در استان خوزستان آغاز شد.

با استقرار دو دکل سنگین خشکی شرکت ملی حفاری ایران

 

به گزارش پان (آنزان آنلاین) و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران محمد خاوری نژاد مدیر پروژه های حفاری در میدان نفتی آزادگان جنوبی روز چهارشنبه (ششم بهمن ماه 1400) در توضیح بیشتر در این باره گفت: هم اکنون دستگاه های حفاری 28 و 92 فتح در حال حفاری دو حلقه چاه توسعه ای در این موقعیت واقع در غرب کارون می باشند.

وی افزود: به منظور شتاب بخشی در اجرای کار با توافق به عمل آمده با شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) به عنوان مجری طرح توسعه میدان نفتی آزادگان، دکل حفاری 27 فتح نیز به زودی برای تکمیل یک حلقه چاه توصیفی در این میدان استقرار خواهد یافت.

خاوری نژاد در زمینه اقدامات صورت گرفته در خصوص تکمیل یک حلقه چاه باقیمانده از پروژه 20+3 ، اظهار کرد: با تامین تجهیز مورد نیاز انتظار می رود حداکثر ظرف 20 روز آینده مراحل تکمیل این چاه انجام و تحویل شرکت متن گردد.

مدیر پروژه های حفاری در میدان نفتی آزادگان جنوبی گفت: با توجه به تعامل و ارتباط نزدیک میان متخصصان ملی حفاری و شرکت متن، تلاش می شود تا پروژه های در دست اجرا در این موقعیت با توجه به کاربست کامل ضوابط و مقررات زیست محیطی به نحو مطلوب و در زمان مناسب به اتمام برسد.

@nidc_pr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار