امروز: 9 فروردین 1403 ساعت: 17:02

[secondary_title]

حمایت از تولید کننده و مصرف کننده در دستور کار تعزیرات حکومتی

بجای اینکه تخلفات تولید کنندگان در بازار سر ریز شود در همان مبدا و مرحله تولید شناسایی و با آن برخورد می کنیم.

به گزارش پان (آنزان آنلاین) و به نقل از صدا و سیمای مرکز آبادان مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان در بازدید از صنایع و کارگاه های تولیدی شهرستان آبادان گفت: در ادامه طرح تحول نظارتی سازمان تعزیرات حکومتی ، بازدید از کارخانه های تولید مواد غذایی ومایحتاج مردم در دستور کار قرار گرفت تا بتوانیم هم مسایل و مشکلات تولیدی ها را بشنویم و برای هم رفع آن اقدام کنیم.

نعمت الله بیرانوند افزود: اگر مشکلات کارگاه ها و کارخانه های تولیدی در استان قابل طرح و رفع هست این مشکلات را در استان مطرح کنیم و اگر نیازهست در سطح ملی حل شود آنان را به سازمان تعزیرات حکومتی انعکاس می دهیم.

وی هدف دوم از بازدید خود در شهرستان آبادان را حمایت از مصرف کننده بیان کرد و گفت: سعی برآن است که اگر تخلفی وجود دارد ، جلوی آن تخلف در مرحله تولید و یا در مرحله فرآوری و یا عرضه کالاها گرفته شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان همچنین گفت: بجای اینکه تخلفات تولید کنندگان در بازار سر ریز بشود و موجبات رنجش مردم را ا ایجاد کنددر همان مبدا و مرحله تولید شناسایی و با آن برخورد می شود. لذا این بازدید ها در عین حمایت از تولیدکنندگان جنبه حمایت از مصرف کنندگان را نیز دارد.تا جلوی اجحاف به مصرف کنندگان گرفته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار