امروز: 9 فروردین 1403 ساعت: 22:33

[secondary_title]

بازدید مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی از شعبه تامین اجتماعی خرمشهر 

 

تامین اجتماعی در کنار دیگر دستگاه های اجرایی باید برای بهبود شرایط آبادان و خرمشهر اقدامات اساسی انجام دهند

 

 

به گزارش پان (آنزان آنلاین) و به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی استان خوزستان ؛ میرهاشم موسوی مدیرعامل تامین اجتماعی در دومین روز از سفر خود به استان خوزستان ، پس از زیارت شهدای شلمچه به دیدار کارکنان شعبه تامین اجتماعی شهرستان خرمشهر رفت . میر هاشم موسوی پس از بازدید از شعبه خرمشهر در جلسه شورای اداری این شهرستان حاضر شد . در این جلسه سید لفته احمد نژاد نماینده مردم خرمشهر و سید محمد مولوی نماینده مردم آبادان در مجلس یازدهم ، نادر عمید زاده سرپرست فرمانداری خرمشهر ، قاسم بغلانی رئیس شورای شهر آبادان ، عبداله پور خلف رئیس شورای شهرخرمشهر نیز حضور داشتند .

میرهاشم موسوی در این جلسه گفت: وضعیت فعلی زیبنده شهرهای خرمشهر و آبادان که نمادهای ایثار و مقاومت کشور ما در دوران پرافتخار دفاع مقدس هستند، نمی باشد و سازمان تأمین اجتماعی آماده است که در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی برای بهبود شرایط و ارتقاء خدمت‌رسانی در مناطق محروم بویژه مناطق محروم استان خوزستان اقدامات اساسی انجام دهد.

نمایندگان مردم خرمشهر و آبادان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه بر لزوم توجه ویژه سازمان تأمین اجتماعی برای رفع مشکلات این دو شهر تأکید کردند.

شعبه تامین اجتماعی خرمشهر در سال 1344 تاسیس و با 32700 بیمه شده اصلی 8668 مستمری بگیر، 61 درصد از جمعیت شهرستان خرمشهر را تحت پوشش خود دارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار